مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان از زمین‌گیر شدن قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر در جنوب استان کرمان و کشف بیش از یک تن مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  خلیل همایی مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان‌(عج) مستقر در شهرستان کهنوج در 24 ساعته گذشته و طی یک سری اقدامات اطلاعاتی در جنوب استان کرمان موفق به شناسایی باند بین‌المللی مواد مخدر شدند گفت: در این راستا بیش از یک تن مواد مخدر از نوع تریاک کشف و اقدامات ضد امنیتی این شبکه خنثی شد.

وی با بیان اینکه اعضا این باند مواد مخدر با ورود محموله مواد مخدر از کشور پاکستان و عبور از استان سیستان و بلوچستان با دپو آنها در شهرستان‌های کهنوج و قلعه‌گنج قصد ترانزیت به استان‌های مرکزی کشور را داشتند گفت: چشمان تیز‌بین سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در شهرستان کهنوج سوداگران مرگ را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری کرمان با بیان اینکه هوشیاری و بیداری سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان آرامش و امنیت را در استان کرمان بدنبال داشته است گفت: نقطه به نقطه از خاک جنوب استان کرمان زیر چتر امنیتی گسترده شده گمنامان این مرزبوم قرار دارد.

انتهای پیام/ی

زمین گیر شدن باند بین المللی قاچاق مواد مخدر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار