عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: استعفای ترکاشوند بعد از جدایی طاهری قابل پیش بینی بود.

محمد رضا حاج بیگی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره استعفای ترکاشوند اظهار کرد: ترکاشوند تصمیم به استعفا گرفته است  و مدیریت تیم در این مورد نظر نهایی خود را اعلام می کند. 

او ادامه داد: طبیعی است که افراد زیر نظر طاهری بعد از جدایی او استعفا بدهند و ترکاشوند هم تصمیم گرفت بعد از رفتن طاهری از باشگاه برود. به هر حال هیئت مدیره و سرپرست باشگاه در مورد استعفای ترکاشوند تصمیم می گیرند. 

باشگاه در زمان استعفای طاهری دچار بحران بود 

حاج بیگی در مورد اینکه ترکاشوند بیان کرده که به علت بحران در باشگاه استعفا کرده است، تصریح کرد: باشگاه در وضعیت بحرانی قرار ندارد و گرشاسبی بعد از برعهده گرفتن مسئولیت باشگاه همه کارها را سر و سامان داده است و مشکلی وجود ندارد. باشگاه در زمان استعفای طاهری دچار بحران بود که وزارت ورزش خیلی سریع سرپرست باشگاه را انتخاب کرد تا تیم از وضعیت بحرانی خارج شود. 

بعید می دانم استعفای ترکاشوند به علت اختلافش با هدایتی باشد 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اختلاف ترکاشوند با هدایتی بیان کرد: من از اختلاف این دو نفر اطلاعی ندارم. همچنین تا کنون هدایتی را ندیدم اما از کمک های او به باشگاه اطلاع دارم. ما با کسی دشمنی نداریم و اگر کسی که علاقمند به باشگاه پرسپولیس است به این تیم کمک کند ایرادی ندارد. باشگاه از هواداران تشکیل می شود و هدایتی هم تشخیص داده که به باشگاه کمک کند. به هر حال بعید می دانم استعفای ترکاشوند به علت اختلافش با هدایتی باشد. 

قرارداد برانکو به زودی تمدید می شود 

او درباره وضعیت تمدید قرارداد برانکو اظهار کرد: مذاکرات با برانکو صورت گرفته است و به زودی قرارداد این مربی تمدید می شود. جای هیچ گونه نگرانی در این مورد وجود ندارد.

حاج بیگی درباره وضعیت مدیرعامل پرسپولیس گفت: گرشاسبی سرپرستی باشگاه را برعهده دارد تا زمانی که مدیرعامل تیم از سوی مجمع باشگاه انتخاب کرد. 

قانون بازنشستگی در مورد اعضای هیئت مدیره صدق نمی کند 

او درباره وضعیت بازنشستگی اعضای هیئت مدیره پرسپولیس بیان کرد: اعضای هیئت مدیره فعالیتشان در باشگاه غیر موظف است و حقوق بگیر باشگاه نیستند. همچنین گرشاسبی رزمنده است و قانون بازنشستگی در مورد او صدق نمی کند. 

حیثیت ای اف سی با نپذیرفتن میزبانی از تیم های عربستانی از بین می رود 

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره رای ای اف سی مبنی بر میزبانی نمایندگان کشورمان از تیم های عربستانی اظهار کرد: امیدوارم زد و بندی وجود نداشته باشد و ای اف سی با میزبانی تیم های ایرانی از عربستانی ها موافقت کند. تیم ما به علت بازی با تیم های عربستانی در کشور بی طرف لطمه خورد و حتی اعضای هیئت مدیره در عمان اجازه نداشتند به جایگاه ویژه بروند. به هر حال ای اف سی برای اینکه آبرویش نرود باید با میزبانی نمایندگان کشورمان از تیم های عربستانی موافقت کند. 

حاج بیگی در پایان خاطر نشان کرد: تا جایی که اطلاع دارم قرار است فدراسیون فوتبال عربستان جریمه سنگین از سوی ای اف سی شود و این پول به ایران داده شود تا هزینه بازی در کشور بی طرف جبران شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
علت اتش زدن باشگاه مشخص شد ؟
آخرین اخبار