مسئول اجرایی برگزاری مسابقه عکاسی دانشجویان خراسان شمالی گفت: دومین مسابقه عکاسی ویژه دانشجویان استان برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ حامدموسوی نژاد مسئول اجرایی برگزاری مسابقه عکاسی دانشجویان خراسان شمالی گفت:این مسابقه در دو بخش عکاسی با دوربین و موبایل حرفه ای با محوریت چشم اندازهای فضای دانشگاه، نمود رشته های دانشگاهی در زندگی،نگاه متفاوت به صنعت برق، و بخش آزاد برگزار می شود.

حامدموسوی نژاد، با اشاره به اینکه نیاز انسان امروز به هنر يك نياز انكار ناپذير در زندگی فردی و اجتماعی مردم است اظهار کرد: عكاسى به عنوان يكى از شاخه هاى هنر، مورد علاقه ى عده ى كثيرى از مردم، بالاخص نسل جوان بوده و در جامعه امروز با ورود و پيشرفت تكنولوژى اين امر بيشتر ملموس و قابل مشاهده است .

 وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایحاد فضایی مثبت، دوستانه و سازنده جهت ارائه دیدگاه ها، سلایق و تفکرات مختلف دانشجویان عنوان کرد وافزود: این مسابقات فرصتی ایجاد می کند تا دانشجویان بتوانند به صورت فنی با اصول عكاسى آشنا و نیز عرصه ای برای شناخت استعدادهای جدید فراهم شود

 موسوی نژاد ذکر کرد: شرکت کنندگان باید آثار خود را حداکثر تا پایان روز25آذرماه سال جاری به آدرس ایمیلhamedmsn1@gmail.comارسال کنند.

وی اظهار کرد:ارسال مشخصات فردی شرکت کننده از قبیل نام و نام خانوادگی، نام دانشگاه، شماره دانشجویی، شماره تماس، در هنگام ارسال عکس الزامی است. تصاویر باید به صورت فایل JPG ارسال، و هر دانشجو می‌تواند 5 عکس ارسال کند.

مسئول اجرایی برگزاری مسابقه عکاسی دانشجویان خراسان شمالی گفت: به سه اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد وشرکت کنندگان در مسابقه به عنوان عکاس و مالک اثر شناخته می شوند.

موسوی نژاد همچین اضافه کرد: نمایشگاه عکاسی از آثار دریافتی در مراسم اختتامیه برای بازدید عموم برپا خواهدشد.

انتهای پیام/آ

ارسال آثار به مسابقه عکاسی فقط تا 25 آذر ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.