رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دهاقان گفت:بالاخره بعد از حدود 4 سال تعطیلی رئیس هیأت فوتبال دهاقان اقدام به راه‌اندازی 5 تیم فوتبال کرد که تا کنون مسابقاتی را پشت سر گذاشته و در پیش رو دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید طاهری  اظهار کرد: جوانان دهاقانی در زمینه ورزش مستعد بوده و در حال حاضر فوتبال دهاقان فعال شده و رو به رشد است.

وی از راه‌اندازی تیم فوتبال در دهاقان خبر داد و افزود: بالاخره بعد از حدود 4 سال تعطیلی رئیس هیأت فوتبال دهاقان اقدام به راه‌اندازی 5 تیم فوتبال کرد که تا کنون مسابقاتی را پشت سر گذاشته و در پیش رو دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دهاقان با بیان اینکه 150 فوتبالیست در دهاقان وجود دارد، اذعان کرد: مسابقات شهرستانی با کیفیت خوبی برگزار شد و با توجه به تعطیلی طولانی مدت بازی خوبی را از خود نشان دادند و خود را در حد استانی نشان دادند.

وی از کسب مقام نخست تیم فوتبال دهاقان خبر داد و عنوان کرد: تیم فوتبال دهاقان در مسابقات شهرستانی مقام نخست را کسب کرد و به استان راه یافت.   

طاهری اعلام کرد: مسابقات استانی جام فجر به زودی در شهرستان دهاقان شروع می‌شود و چون شهرستان دهاقان بهترین زمین چمن استان را دارد، می‌تواند میزبان خوبی برای استان باشد و حیف است جوانان از آن استفاده نکنند.

وی از اعلام آمادگی اسپانسرها خبر داد و گفت: پس از موفقیت فوتبال دهاقان و کسب مقام اسپانسرهای زیادی اعلام آمادگی برای حمایت از تیم کرده‌اند و مردم هم علاقه زیادی نشان داده‌اند که البته خبرنگاران هم باید به فوتبال شهرستان کمک کنند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان دهاقان خاطرنشان کرد: شهرستان دهاقان در زمینه برخی از رشته‌های ورزشی از جمله پیست موتورسواری و دوچرخه‌سواری بسیار مستعد بوده که امیدواریم با حمایت مسؤولان شهرستانی و استانی حرف اول را در این رشته‌ها بزنیم و خوش بدرخشیم.

 

انتهای پیام/م

 

آمادگی اسپانسرها برای حمایت از تیم فوتبال دهاقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.