سیدسعید سید زاده تهیه کننده سینما آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «به کودکان شلیک نکنید» را تشریح کرد.

سید سعید سیدزاده تهیه کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت «به کودکان شلیک نکنید» به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در این مدتی که در تکاپوی شروع ساخت این اثر بودیم، انسیه شاه حسینی  بازنویسی جدی و اساسی روی فیلمنامه انجام داد که به شدت مورد رضایت من و خودش قرار گرفته است. از طرفی دوستانی اهل فن نیز فیلمنامه را مطالعه کردند و برای آن ها نیز رضایت بخش بود.

 وی افزود: هم اکنون در حال مذاکره برای فراهم آوردن بهترین شرایط پشتیبانی هستیم، چون این فیلم از لحاظ تولید اثری سنگین و البته قابل تامل در حوزه مقاومت است.

وی ادامه داد: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم فیلمی آبرومند، تمام و کمال و به معنای واقعی فاخر تولید کنیم. البته به عنوان تهیه کننده فکر می کنم می توانم سرم را بالا بگیرم، چون فیلم محتوا و ارزش های لازم (که نیاز جامعه برای شناساندن مظلومیت مردم دنیا و ظلم  برخی ابرقدرت ها  است) و همچنین قدرت  جذب مخاطب گسترده  را دارد.

 سیدزاده در پایان خاطر نشان کرد: «به کودکان شلیک نکنید» اثری با چارچوب سینمایی محکم، اکشن و دراماتیک است که قصه، شرایط یک کار خوب را برای کارگردان فراهم کرده است و کارگردان تمام تلاشش را در این زمینه انجام خواهد داد.

 گفتنی است فیلم «به کودکان شلیک نکنید» به تهیه کنندگی سید سعید سیدزاده و کارگردانی انسیه شاه حسینی تولید خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار