میزبانان گروه‌های اول و دوم دور برگشت مسابقات لیگ بدسته اول بدمینتون مشخص شدند.

میزبانان دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان مشخص شدندبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میزبانان دور برگشت گروه‌های اول و دوم مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان مشخص شدند تا ادامه این مسابقات از همین هفته پیگیری شود. تیم آکادمی پونا در شهر مشهد میزبان مسابقات دور برگشت گروه نخست این رقابت‌ها است. در این گروه تیم‌های  شهروند ساری، نماینده البرز و آکادمی پونا خراسان رضوی با یکدیگر  به رقابت  خواهند پرداخت.

پیش از این و در دور رفت این رقابت‌ها  تیم نماینده البرز با کسب ۹ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار گرفت و تیم‌های آکادمی پونا و شهروند ساری با کسب ۷ و ۵ امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم جدول ایستاده اند.

تیم حامیان شاهرود هم به عنوان میزبان گروه دوم این رقابت‌ها انتخاب شد. در این گروه تیم‌های هواپیمایی آتا آذربایجان شرقی، مهر ماه تهران و حامیان شاهرود با یکدیگر به  رقابت می‌پردازند.

پیش از این و در دور رفت این رقابت‌ها تیم هواپیمایی آتا آذربایجان شرقی با کسب ۶ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار گرفت و تیم‌های مهروماه تهران و حامیان شاهرود با کسب ۴ و ۲ امتیاز به ترتیب در مکان‌های دوم و سوم جدول ایستاده اند.

رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور روز پنج شنبه ۹ آذر پیگیری می‌شود.

انتهای پیام /

میزبانان لیگ دسته اول بدمینتون مشخص شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار