نمایش های راه یافته به بخش های مختلف یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،علیرضا درویش نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: نمایش های راه یافته به بخش های مختلف یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی اعلام شد.

وی افزود:نمایش های بخش صحنه ای ،نمایش بچه های سقاخانه به کارگردانی، راضیه ایرانی از مشهد ، نمایش سیاره عروسک به کارگردانی محمد غلامی از مشهد ، نمایش یک استکان چای به کارگردانی ،مصطفی داوطلب از مشهد ، نمایش قدمگاه به کارگردانی مهدی سیم ریز از مشهد ، نمایش مسافران کوچک به کارگردانی ایوب رحیمی از میناب و نمایش گل فروشی خاندان صابر به کارگردانی مصیب داوری از شهرستان رودان است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت:نمایش های بخش عروسکی : نمایش پنجه طلا به کارگردانی محسن پورقاسمی از همدان ، نمایش یک روز برفی به کارگردانی حامد ترابی از همدان ، نمایش مگولیا به کارگردانی مریم نوقابی از مشهد ، نمایش نامه پروانه ای به کارگردانی مهناز آقایی از مشهد ، نمایش دعای باران به کارگردانی مائده آریانوش از مشهد ، نمایش چارقد گلدار گلدون خانم از بندرعباس است.

علیرضا درویش نژاد افزود: نمایش های بخش خیابانی : نمایش ضامن آهو به کارگردانی مهدی صالح یار از تبریز ، نمایش کبوتر زرد به کارگردانی مرتضی اسدی از کرمانشاه ، نمایش کاسه گردون به کارگردانی نرگس خاک کار از شهرری ، نمایش طوق سبز به کارگردانی فرهاد لباسی از همدان ، نمایش خوشبختی همینجاست به کارگردانی مصطفی دهشت از کرمانشاه ، نمایش حسرت به کارگردانی علی رحیمی از میناب ، نمایش فاطمه رضا به کارگردانی حبیب ناصری و باقر رمضان زاده از میناب است.

یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی بخش صحنه ای و عروسکی در بندرعباس و بخش خیابانی در میناب 19 تا 22 آذرماه در بندرعباس برگزار می شود.

انتهای پیام/ف

اعلام نمایش های راه یافته به جشنواره تئاتر رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.