رئیس هیات ورزش‌های همگانی لرستان از برگزاری همایش ملی پیلاتس در روز‌های نهم و دهم آذرماه امسال در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ تیمور احمدی رئیس هیات ورزش‌های همگانی لرستان با اشاره به برگزاری همایش ملی پیلاتس در این شهر، اظهار کرد: همایش ملی پیلاتس با شعار پیلاتس برای همه در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ورزش پیلاتس از جمله ورزش‌های مفرح بوده که بدون کشش و نرمش و تنها با انجام حرکت‌های ایستایی می‌توان در هر مکانی آن را انجام داد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی لرستان هدف از برگزاری این همایش را معرفی و آشنایی مردم با این رشته ورزشی عنوان و تصریح کرد: پیلاتس در واقع مترادف کلمه فیزیولوژی بوده و به نوعی فیزیولوژی درمانی است و از این رو درصدد توسعه و گسترش آن در بین عموم مردم هستیم.

احمدی بیان داشت: همایش ملی پیلاتس روز‌های نهم و دهم آذرماه امسال در سالن هلال‌احمر شهرستان خرم‌آباد برگزار خواهد شد، ضمن اینکه شرکت در این همایش برای عموم مردم آزاد است.

وی به نبود برخی زیرساخت‌های ورزش پیلاتس اشاره کرد و افزود: نبود مدرس در زمینه ورزش پیلاتس یکی از موانع بر سر راه توسعه این ورزش در استان است و لذا تلاش می‌شود با دعوت از اساتید مطرح و ارائه آموزش‌های لازم، این فقدان مدرس را جبران نماییم.

انتهای پیام/م

همایش ملی پیلاتس در خرم‌آبادبرگزارمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.