در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ۳ کتاب دفاع مقدس در شانزدهمین نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جواد قناعتی رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس گفت: از ابتدای تشکیل کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس ۱۰۰ عنوان کتاب به چاپ رسیده است.

وی افزود: از تعداد کتاب‌های چاپ‌شده در این کنگره ۳ کتاب با عناوین «پسرامامزاده»، «گلشن راز» و «مرا به‌ویژه بسپار» در این نمایشگاه رونمایی می‌شود.

قناعتی ادامه داد: نقش کتاب در ترویج فرهنگ اسلامی ازاهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به‌گونه‌ای که خداوند نیز به نون و قلم قسم‌خورده است.

وی گفت: نمایشگاه کتاب همه‌ساله به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با حضور ناشران کشوری و استانی و تعداد زیادی از علاقمندان به کتاب و کتاب‌خوانی در نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.

رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با اشاره به اینکه برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی باید از تمامی ظرفیت‌ها به‌ویژه فضای مجازی، رسانه‌های مکتوب و گفتاری بهره‌مند شد، تصریح کرد: تنوع کتاب‌های چاپ‌شده برای تمامی اقشار جامعه به‌ویژه نونهالان و نوجوانان ونیز حمایت از ناشران کتاب فرصتی مناسب در راستای ارتقاء فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی است.
انتهای پیام/ر

رونمایی از کتاب دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار