تیم سردار بوکان، از تیم‌های دسته ۲ فوتبال کشور امروز، دوشنبه در یک بازی دوستانه میزبان تیمی از بازیکنان لیگ برتر با عنوان 'یاران' بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛دیدار لیگ برتری های فوتبال با تیم سردار بوکان در ورزشگاه تازه تاسیس خاتم الانبیاء (ص) بوکان و در حضور پنج هزار تماشاگر و برخی از پیشکسوتان و ستارگان فوتبال ایران همچون محمد پنجعلی، حمید استیلی و 'بیژن ذالفقار نسب' برگزار شد و 'وریا غفوری'، عضو تیم ملی فوتبال و استقلال تهران نیز در تیم 'یاران' بازی کرد.
حمید استیلی، عضو سابق تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه این دیدار گفت: سفر بازیکنان و پیشکسوتان لیگ برتر به بوکان و برگزاری این مسابقه با هدف حمایت مادی از زلزله زدگان کرمانشاه و روحیه دادن به آنان انجام شد.
اما تیم فوتبال سردار بوکان نیز در این دیدار حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و با نتیجه ۲ بر یک در مقابل تیم یاران به پیروزی رسید تا تماشاگران هم در کمک به زلزله زدگان سهیم شوند و هم یک دیدار جذاب را تماشا کنند.
گل اول سردار بوکان در دقیقه ۱۰ بازی توسط 'زانیار شهابی' وارد دورازه حریف شد و تک گل تیم یاران در دقیقه ۲۵ بازی توسط 'محمد نصرتی' از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا نیمه اول مساوی به پایان برسد.
اما در نیمه دوم بازی تیم سردار تهاجمی‌تر بازی کرد و با زیر فشار قرار دادن حریف در دقیقه ۶۰ بازی توسط ' سیاوش بهرامی' گل دوم را وارد دروازه تیم میهمان کرد تا بازی ۲ بر یک به نفع سردار بوکان به پایان برسد.
انتهای پیام/ن.م

 

پیروزی تیم فوتبال سردار بوکان مقابل لیگ برتری ها

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.