وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که هدف اصلی این رژیم در سوریه، جلوگیری از حضور ایران به عنوان یک نیروی نظامی واقعی در سوریه است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: باید از حضور ایران به عنوان یک نیروی نظامی واقعی در سوریه جلوگیری کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از اسپوتنیک،در ادامه ادعاهای ضدایرانی مقامات رژیم صهیونیستی، امروز دوشنبه وزیر جنگ این رژیم درباره حضور ایران در سوریه اظهارات تازه‌ای مطرح کرده است.

 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: «برخلاف آنچه گفته شده، (در حال حاضر) (ایرانی‌ها) در سوریه نیستند. البته درست است که کارشناسان، مشاوران و افرادی از این قبیل حضور دارند اما ایران تاکنون در سوریه حضور(نظامی) نداشته و هدف اصلی ما ممانعت از حضور آن به عنوان یک نیروی نظامی واقعی است».

«آویگدور لیبرمن» در مصاحبه با کانال 9 روسیه مدعی شد: «ایران می‌خواست بنادر، فرودگاه‌ها و پایگاه‌های نظامی مختص به خودش را (در سوریه) در مجاورت با روسیه داشته باشد اما نتوانست چنین کاری کند».

گفتنی است، اظهارات این مقام صهیونیست درباره ایران در حالی مطرح شده که پیش از این نیز بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر و دیگر مقامات این رژیم بارها ادعاهای بی اساسی علیه ایران مطرح کرده‌اند.

انتهای پیام/

تکرار ادعاهای بی اساس رژیم صهیونیستی علیه ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
خدا دشمنان ما را از بین نادان ها قرار داده، این ها آنقدر بی خرد هستند که نمی فهمند حضور و نفوذ ایران در سوریه و عراق ایدئولوزیکی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
اونوقت بفرمایید ببینم چطوری می تونید جلوگیری کنید؟
Germany
ناشناس
۲۳:۱۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
اینجور که اینا بال بال میزنن معلوم میشه که لازمه حتما در سوریه حضور داشته باشیم تا نقشه هاشون خراب بشه
آخرین اخبار