شهردار شیراز گفت: طی دو هفته آینده حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه خط دوم قطار شهری شیراز اختصاص می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حیدر اسکندرپور شهردار شیراز در بازدید از طرح خط دوم قطار شهری شیراز با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شیراز با سرعت، دقت و قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت، افزود: تزریق اعتبار به پروژه‌ی قطار شهری با هدف سرعت بخشیدن به کار و کاهش مشکلات انجام می‌شود و امیدواریم، خط ۲ قطار شهری شیراز تا ۳ سال آینده تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

وی افزود: طولانی شدن خط یک قطار شهری برای مردم خسته کننده بوده و امیدوارم شیرینی زودرس بهره برداری از خط ۲ قطار شهری شیراز تلخی پروسه طولانی خط یک را که ۱۵ سال طول کشید، کم کند.

اسکندرپور ادامه داد: شهرداری در کنار ساخت پروژه‌های فیزیکی شهر، در همه ابعاد به خصوص بعد فرهنگی که نیاز واقعی محسوب می‌شود، تلاش خواهد کرد.

مدیر عامل قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز با بیان اینکه هنوز ۱۰ کیلومتر از حفاری خط دوم قطار شهری شیراز باقیمانده است، گفت: هر ماه ۶۰۰ متر حفاری با هزینه ۲۰ میلیارد تومان انجام می‌شود.

احسان انصاری افزود: خط دوم قطار شهری شیراز به طول ۱۵ کیلومتر در ۲ فاز اجرا می‌شود و جنوب شرقی این کلانشهر را به شمال شرقی آن متصل می‌کند.


فاز اول این پروژه هم به طول ۱۰ کیلومتر و حدفاصل میانرود تا میدان آزادی و فاز دوم حدود ۵ کیلومتر از میدان آزادی تا میدان گلستان را شامل می‌شود.

این طرح با هزینه ۵۰۰ میلیارد تومان در حال اجراست و تاکنون ۲۴ درصد پیشرفت دارد.
انتهای پیام/ر

تزریق اعتبار به پروژه خط دو قطار شهری شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.