اسقف اعظم کانتربری اقدام مسیحیانی که از رئیس‌جمهور آمریکا حمایت می‌کنند را درک نکردنی دانست.

اسقف کانتربری: در تعجبم از مسیحیانی که از ترامپ حمایت می کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هافینگتن پست، اسقف اعظم کانتربری اعلام کرد اقدام مسیحیانی که از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا حمایت می کنند برایش قابل درک نیست.

«جاستین ولبی»، اسقف اعظم کاتنربری انگلیس در پاسخ به پرسش «رابرت پستن»، مجری شبکه آی تی وی، مبنی بر اینکه چرا مسیحیان بنیادگرا در آمریکا از ترامپ حمایت می کنند، گفت: واقعا درک نمی کنم. در تعجبم چگونه مسیحیان آمریکا از ترامپ حمایت می کنند.

اسقف کانتربری در پاسخ به این پرسش که آیا در سفر سال آینده ترامپ به انگلیس با وی دیدار می کند، گفت: می خواهم ولی درباره آن فکر نکرده ام.

ولبی گفت پیش از این برای ضیافت شام با ترامپ (پس از سفر به انگلیس) دعوت شده است ولی بدون شک برخورد آنها بیش از یک دست دادن ساده خواهد بود.

وی ادامه داد: در سال های گذشته درگیر مسائل مختلف جهانی بوده ام. افرادی را ملاقات کردم که انسان های زیادی را کشته بودند و نکته جالب اینکه بخشی از کار آنها این بود که با مردمی دیدار کنند که با آنها مخالف بودند. آنها به مسیح قسم می خوردند و باز به دنبال راه های مختلف می رفتند.

مسیحیان پروتستان بخش اعظمی از حامیان ترامپ در انتخابات 2016 آمریکا بودند. هشتاد و یک درصد از آنها در انتخابات سال گذشته آمریکا به وی رای دادند. همچنین نتایج نظرسنجی فاکس نیوز در ماه گذشته نشان داد 66 درصد از مسیحیان پروتستان عملکرد ترامپ را تایید کرده اند و 38 درصد از این تعداد نسبت به اقدامات ترامپ از رضایت بالایی برخوردارند.

انتهای پیام/

 

نارضایتی اسقف اعظم کانتربری از عملکرد ترامپ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار