تداوم اعتراض‌ها به نحوه سوگند خوردن نمایندگان پاکستان

یکی از رهبران اسلامی در پاکستان گفت تظاهرات در اعتراض به نحوه سوگند خوردن نمایندگان این کشور خاتمه نخواهد یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون‌ ای پی تی ان، یکی از رهبران اسلامی پاکستان گفت: تظاهرات در این کشور در اعتراض به حذف قانون سوگند به ختم نبوت خاتمه نخواهد یافت.

نیرو‌های امنیتی پاکستان روز یک شنبه از سرکوب دیگری ضد راهپیمایی اسلامگرا‌ها در اعتراض به حذف قانون سوگند به ختم نبوت در پاکستان خودداری کردند درحالیکه در خشونت‌های قبلی در جریان راهپیمایی‌های روز شنبه شش نفر کشته و شمار زیادی زخمی شده بودند.

رهبر گروه اسلامی جنبش لبیک یا رسول الله که از تظاهرات سراسری در حمایت از این گروه دلگرم شده است، خواستار ادامه تظاهرات در پاکستان و استعفای وزیر دادگستری پاکستان شد.

میر محمد افضل قدری رئیس حزب جنبش لبیک یا رسول الله گفت: این تحصن و تظاهرات در سراسر کشور پایان نخواهد یافت مگر اینکه موفقیت این تظاهرات برای ما اثبات شود و مطالبات ما محقق شود. در این صورت است که ما تصمیم می‌گیریم که به تظاهرات خاتمه دهیم. تا آن زمان تظاهرات خاتمه نخواهد یافت. تظاهرات در سراسر کشور در هیچ شهری خاتمه نخواهد یافت.

پیرمحمد افضل قدری گفت: این جنبش فردا (دوشنبه) رسما اعلام خواهد کرد که اعتصاب برگزار خواهد شد. ما از اصناف می‌خواهیم که کسب وکارشان را تعطیل کنند.

وی افزود: حزب ما به طور کامل در انتخابات سال دوهزار و هجده شرکت خواهد کرد، ما همچنین به تدریس تعالیم اسلامی اقدام خواهیم کرد، چون این تعالیم در قرآن مقدس و حدیث وجود دارند. اسلام یک دین سیاسی است و دین غیرسیاسی نیست. اسلام یک دین کاملا سیاسی است.

انتهای پیام/

راهپیمایی اسلامگرا‌ها در اعتراض به حذف قانون سوگند در پاکستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار