تولیت آستان قدس در مراسم بزرگداشت شهدای ۵ آذر در گلستان گفت:داعش و القاعده دست ساخته های استکبار جهانی است که دشمن تمام ملت اسلام است و جای بسی خوشحالی است که مناطق از حضور داعش پاکسازی شده است .

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گلستان ، در  مراسمی که امشب به مناسبت سالروز واقعه تاریخی پنج آذر در آستان مبارک امامزاده عبدالله برگزار شد آیت الله رییسی تولیت آستان قدس رضوی گفت : دشمنان در طول تاریخ همواره با شیوه های مختلف در صددتشویش اذهان مردم ما بودند که یکی از روشهای آنان ترور شخصیت است که در مقابل آن باید بصیرت داشت و در مقابل جریان نفاق باید هوشیاربود.

رئیسی افزود: داعش و القاعده دست ساخته های استکبار جهانی است که دشمن تمام ملت اسلام است و جای بسی خوشحالی است که مناطق از حضور داعش پاکسازی شده است .

وی ادامه داد: با توجه به مناسبت هفته بسیج به رشادت و ایستادگی و مدیریت جهادی بسیجیان اشاره شد.

رئیسی گفت : بسیج با نگاه به آینده و تعقل و برنامه ریزی توانسته تفکر بسیجی پایدار نگاه دارد که همین تفکر می تواند بسیاری از مشکلات کشور را با عزت و سربلندی حل کند.

رییسی گفت : برای ادامه دادن راه شهدا و آرمانهای آنها باید تنفرهمیشگی به استکبار جهانی داشته باشیم و راه آنان را با بصیرت و هوشیاری ادامه دهیم که همان پیام شهدا است .

در این مراسم شمار بسیاری از مردم و مسیولان و آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان هم حضور داشتند.

در حادثه پنج آذر که یک واقعه ملی است، مردم گرگان در اعتراض به کشتار زایران امام رضا علیه السلام به دست رژیم شاهنشاهی عزاداری و تجمع کردند که با حضور دژخیمان پهلوی 14 نفر شهید شدند.

انتهای پیام /س

بزرگداشت شهدای 5 آذر در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.