فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت: طی یک عملیات پیچیده پلیسی، شرور مسلح و قاچاقچی عمده موادمخدر توسط پلیس رودبار جنوب دستگیر شد.

دستگیری قاچاقچی عمده مواد مخدر توسط پلیس رودبار جنوببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سرهنگ رضا فیروزبخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: یکی از اشرار مسلح و قاچاقچیان عمده مواد مخدر که تحت تعقیب پلیس قرار داشت، پس از ماهها کار اطلاعاتی پیچیده و استفاده از منابع و بانکهای اطلاعاتی، شناسایی و مخفیگاهش تحت کنترل قرارگرفت.

وی افزود: در نهایت شرور مذکور در یک عملیات پیچیده پلیسی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر رودبارجنوب و با همکاری یگان تکاوری 115 امام جواد(ع) زهکلوت و همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج در مخفیگاهش در شهرستان دلگان دستگیر و تعداد 2 قبضه سلاح غیر مجاز و یک دستگاه خودرو از وی کشف شد.

سرهنگ فیروز بخت تصریح کرد : این شرور و سوداگر مرگ که حمل و نگهداری و درگیری مسلحانه با پلیس را در کارنامه خود داشته، در آخرین اقدام خود در جریان درگیری مسلحانه با پلیس، منجر به مجروحیت 4 تن از سبزپوشان عرصه نظم و امنیت شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب ضمن اشاره به این مطلب که دستگیری این شرور باعث خوشحالی مردم منطقه و مسئولان شده ، به مخلان نظم و امنیت هشدار داد : پلیس با عزمی راسخ و با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات، اجازه جولان دادن به افراد شرور در جامعه را نخواهد داد.


انتهای پیام/س

قاچاقچی مواد به دام افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار