مؤسسه پژوهشی «رند» در گزارشی نوشت هشتاد و هفت درصد از توطئه‌گران و تروریست‌های داخل آمریکا اقامت درازمدت در این کشور داشته‌اند.

مؤسسه آمریکایی رند: بیشتر تروریست‌های آمریکا زاده خاک این کشورندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان مؤسسه پژوهشی آمریکایی «رند» در گزارشی نوشت هشتاد و هفت درصد از توطئه گران و تروریست‌های داخل آمریکا اقامت درازمدت در این کشور داشته اند. در خلاصه گزارش جامع مؤسسه رند آمده است: خاک آمریکا با تهدید چندلایه ای از جانب سازمان‌های تروریستی روبروست. تروریست‌هایی که در داخل آمریکا بزرگ شده اند بیشترین فعالیت های تروریستی از زمان حملات یازدهم سپتامبر را در این کشور مرتکب شده اند.

گزارش حاضر 86 توطئه برای حمله تروریستی و 22 حمله واقعی از زمان حملات یازده سپتامبر با مشارکت 178 توطئه‌گر و تروریست را شناسایی کرده است.

هشتاد و هفت درصد از توطئه‌کنندگان و تروریست ها اقامت درازمدت در آمریکا داشته اند. تنها چهار نفر از آنها از خارج و به طور غیرقانونی در دوران خردسالی به آمریکا وارد شده اند. ملیت شاخص ضعیفی برای تشخیص فعالیت های تروریستی به شمار می رود و بررسی سفت و سخت سوابق افرادی که به آمریکا می آیند نمی تواند به شناسایی کسانی که در این کشور افراطی می شوند کمک کند.

انتهای پیام/

تروریست‌های آمریکایی در این کشور به دنیا آمده‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار