استاندار سمنان گفت : ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان سمنان در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران معرفی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خباز استاندار سمنان در حاشیه دومین روز از همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران با محوریت استان سمنان گفت : همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران و استان سمنان با ابتکار این استان اجرا می شود.


وی با بیان اینکه علاوه بر استان سمنان دستگاه‌های دیگر در سایر استان‌ها نیز کمک شایانی برای اجرای همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران انجام دادند افزود: یکی از مجموعه‌هایی که ما از آن کمک خواستیم و توانست سرمایه‌گذاران خارجی را به ایران دعوت کند، فدراسیون جهانی مناطق ویژه و آزاد اقتصادی بود.


استاندار سمنان با اشاره به استقبال خوب سرمایه‌گذاران خارجی از پروژه‌های استان سمنان بیان کرد: در این همایش از 26 استان کشور شرکت کردند و تاکنون دو پنل سرمایه‌گذار خارجی و پنل مناطق ویژه و آزاد برگزارشده است.


وی با تأکید بر اینکه 6 پنل دیگر تا پایان امروز برگزار می‌شود تصریح کرد: پنل انرژی خورشیدی، کشاورزی، صنعت و معدن و یک پنل خاص و ویژه استان سمنان است که بیش از سایر پنل ها از آن استقبال شده است.


خباز با بیان اینکه نتیجه همایش در دو روز آینده مشخص می‌شود اذعان کرد: سرمایه‌گذاران در میزگردی به مشورت می‌پردازند و مذاکرات خود را انجام می‌دهند و درنهایت پروژه‌هایی که آن ها را جذب کند، منتهی به تفاهم‌نامه می‌شود.

 

معرفی 380  پروژه به  همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران


وی ابراز داشت: 380 پروژه از سراسر کشور و از استان سمنان معرفی‌شده و پیش‌بینی می‌شود بالغ‌بر 40 میلیارد یورو سرمایه‌گذاری انجام شود.


انتهای پیام / ه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.