رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰ قاری شیعه و سنی این استان در محفل تلاوت قرآن کریم به مناسبت دهه وقف تجلیل شدند.

تجلیل از ۲۰ قاری شیعه و سنی سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مرتضی کوچکی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: محفل تلاوت قرآن کریم به مناسبت دهه وقف و با هدف ابراز همدردی با هموطنان زلزله زده غرب کشور با حضور پیشکسوتان، قاریان و حافظان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در مسجد طالقانی زاهدان برگزار شد.

کوچکی ادامه داد: در این محفل آیات منتخب در ابراز همدردی، صبر و شکیبایی بر مصائب توسط قاریان نوجوان، برجسته و پیشکسوت سیستان و بلوچستان تلاوت شد.

وی فراگیری، تلاوت مداوم، استماع، تدبر و کشف حقیقت را از جمله مهمترین وظایف مسلمانان نسبت به قرآن کریم ذکر کرد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: ترویج و تبلیغ قرآن کریم از مهمترین رسالت‌های جامعه اسلامی است و برگزاری رقابت و محافل انس با قرآن از جمله این اقدامات است.

کوچکی با بیان اینکه این اداره کل از مجموع ۱۹ شهرستان سیستان و بلوچستان فقط در سه شهر زاهدان، زابل و ایرانشهر اداره اجرایی دارد گفت: این نهاد با همه این نقیصه‌ها توانسته سالانه به بیش از ۱۵ هزار نفر خدمات قرآنی ارائه دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار