نازنین علم دوست گفت: خونمردگی از چالشی عميق بين يک زوج صحبت و گوشزد می‌كند كه بيان نكردن مشكلات می‌تواند يک عشق را از بین ببرد.

نازنین علم دوست بازیگر نقش اول زن فیلم سینمایی «خونمردگی» ساخته امیر احمد انصاری، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره علت همکاری با این کارگردان گفت: بعد از گذشت بيش از يک سال و نيم آموزش، این فیلمنامه به دستم رسید. پس از تمريناتی كه روی اين فيلمنامه داشتيم و اتودزدن‌های نقش‌های مختلف توسط هنرجوها، بنده افتخار اين را داشتم تا نقش اصلی را به عهده بگیرم. همه تلاشم را كردم كه لايق اين اعتماد باشم.

وی درباره حسی که از حضور در این فیلم داشته، بیان کرد: بسيار حس خوبی داشتم. برای من ارزشمند است كه اولين كار بلند سينمايی خود را كنار كارگردانی كاربلد و فيلمبرداری باتجربه و گروهی حرفه ای باشم.

این بازیگر درباره حرف اصلی «خونمردگی» اظهار داشت: این فیلم از چالشی عميق بين يک زوج صحبت می كند و به ما گوشزد می كند كه بيان نكردن مشكلات كوچك و درك نكردن و بها ندادن های سهوی ما به يكديگر، چطور می تواند يک عشق و بالاتر از آن، زندگی را از بين ببرد.

وی در خصوص وجود مابه ازای واقعی شخصیت های «خونمردگی» در جامعه گفت: متاسفانه به دليل عدم درك متقابل در جامعه امروز ما، بسيار هستند زوج هايی كه دچار بحران هايی مشابه بحران سياوش و شادی می‌شوند. البته ممكن است سرانجامی متفاوت از سرانجام اين كاراكترها داشته باشند.

وی با اشاره به بهترین بخش همکاری با انصاری و پروژه «خونمردگی» بیان کرد: انصاری كارگردانی بسيار خلاق، پر ايده و كاربلد است و البته همراه. او در آموزش از چيزی دريغ نمی‌كند و برای من بسيار كار كردن با او و حضور در این فیلم تجربه عالی بود. بازی در اين اثر به من بسيار آموخت. در کل «خونمردگی» دارای فضایی آرام، کارگردانی و عواملی حرفه ای و بازیگرانی همراه بود.

این بازیگر درباره باورپذیری نقشش در «خونمردگی» بیان کرد: از همان روزهای اول دورخوانی، با نقش شادی ارتباط برقرار كردم و عواطف و بحران های روحی كه سپری می‌كرد، برای من قابل لمس بود.

علم دوست در پایان خاطرنشان کرد: از انصاری به خاطر اعتمادش به من برای واگذاری نقش اصلی این اثر تشکر می‌كنم.

گفتنی است؛ «خونمردگی» به کارگردانی امیر احمد انصاری است که فرم حضورش برای سی و ششمین جشنواره فیلم فجر پر شده است.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.