ماموران پلیس ۲ سارق اموال و قطعات داخل خودرو با ۹ فقره سرقت در بابل دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری ۲ سارق قطعات خودرو با ۹ فقره سرقت توسط ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع سرقت‌های مکرر اموال داخل خودرو در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران پاسگاه انتظامی حیدرکلا با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای اموال داخل خودرو در حوزه استحفاظی خود شدند.

سرهنگ جعفری، گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و تقوینت گشت‌های انتظامی ماموران موفق به دستگیری متهمان در حین باز کردن درب یک دستگاه خودروی پارک شده در کنار یکی از خیابان‌ها شدند.

وی با اشاره به کشف ۱۰ عدد باتری و مقادیری اموال داخل خودرو از مخفیگاه این دو متهم، افزود: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بابل از دارندگان خودرو و وسایط نقلیه خواست: برای جلوگیری از سوء استفاده سارقان ضمن تجیهز خودرو‌های خود به قفل پدال و سیستم‌های ایمنی و هشدار دهند از پارک خودرو در مکان‌های کم تردد و فاقد روشنایی خودداری کنند.

انتهای پیام/ر

سارقان اموال و قطعات داخل خودرو در دام پلیس بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.