سخنگوی کمیسیون امنیت ملی درباره نحوه بررسی فعالیت‌های دستگاه‌های ناظر بر اجرای قانون مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا توضیحاتی ارائه داد.

کمیسیون امنیت ملی فعالیت دستگاه‌ها در اجرای قانون مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا را ارزیابی می‌کندسید حسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات این کمیسیون برای اجرای قانون مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه گفت: اخیرا کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی سلسله نشست‌هایی را با دستگاه‌های مربوط جهت بررسی احکام دائمی اقدامات متقابل برگزار کرده است.

وی با اشاره به اینکه احکام لازم برای اجرای این قانون احصا و برای دستگاه‌ها ارسال شده است، ادامه داد: این احکام برای برخی از دستگاه‌های ذیربط چون وزارت دفاع ارسال و اعلام شده که مثلا شما باید فلان بند و تبصره را در راستای اجرای این قانون انجام می‌دادید و تاکنون چه کار‌هایی در این زمینه انجام داده اید.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه این کمیسیون کاملا پیگیر اجرای این احکام است، تصریح کرد: این نشست‌ها با حضور مقامات دستگاه‌های ذیربط در کمیسیون امنیت ملی برگزار می‌شود و میزان فعالیت، عملیات و اجرای این احکام مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

نقوی‌حسینی متذکر شد: ما تاکنون با مسئولان وزارت امورخارجه، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در این باره نشست داشته‌ایم، گزارش‌های واصله حاکی از آن است که این نهاد‌ها به این قانون به خوبی عمل کرده‌اند و این نشست‌ها به طور مکرر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ما گزارشی در این باره به صحن ارائه نمی‌دهیم، خاطرنشان کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بر اساس وظیفه نظارتی خود میزان فعالیت و اقدامات اجرایی این نهاد‌ها را بررسی می‌کند، اگر لازم باشد پیشنهاد‌های لازم را می‌دهیم و درخواست‌ها و انتظارتمان را بیان می‌کنیم تا دستگاه‌ها در گزارش‌های بعدی خود به این موارد توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار