بارش برف پاییزی ۱۲ روستای آمل را سفید پوش کرد.

بارش برف پاییزی در ارتفاعات بخش کوهستانی آملبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،یحیی عسگری پور بخشدار امامزاده عبدالله شهرستان آمل گفت: بارش برف پاییزی و کاهش ناگهانی دمای هوا در ارتفاعات این بخش کوهستانی، ۱۲ روستا را سفید پوشش و باعث غافلگیر شدن ساکنان تعدادی از روستا‌ها شد.

وی با بیان اینکه بارش برف که از عصر دیروز شنبه ۴ آذر در ۱۲ روستای کوهستانی بخش امامزاده عبداله آغاز شده و حدود ۵ تا ۱۰ سانتی متر باریده است، افزود: بارش‌ها در مناطق جلگه‌ای و جنگلی بصورت باران بوده و هم اکنون راه ارتباطی همه روستا‌های برفگیر این بخش نیز باز است وتردد در آن‌ها جریان دارد.

بخشدار امامزاده عبدالله شهرستان آمل گفت: ساکنان روستا‌های کوهستانی این بخش باید به موقع و پیش از آغاز فصل سرما نسبت به ذخیره سوخت زمستانی اقدام کرده و دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی در این مناطق به صورت جدی و با هماهنگی با ادارات ذیربط پیگیر تامین وسوخت اهالی منطقه باشند.

یحیی عسگری پور افزود: به درخواست اداره توزیع برق شهرستان آمل مبنی بر هرس درختان مزاحم در مسیرخطوط انتقال برق، این کار پیش از فصل سرما با هماهنگی دهیاران بیشتر روستا‌های این بخش انجام شده است.

وی گفت: بخش کوهستانی و ییلاقی بخش امامزاده عبدالله این شهرستان با حدود ۵۲ روستا در مسیر آمل به چمستان و بخشی نیز در مسیر جاده هراز واقع است و بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ر

بارش برف پاییزی روستا‌های آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.