در مراسمی از یاوران وقف در سالن شهید رجایی اردبیل تجلیل و از اهدای وقف پیراهن ورزشی تیم فوتسال سید احمد عاملی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام قیامی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل در مراسم  تجلیل از یاوران وقف گفت: همزمان با هفته وقف همایش یاوران وقف با هدف ترویج فرهنگ وقف و توسعه وقف مشارکتی برگزار شد که انتظار می رود فرهنگ وقف در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان ترویج شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ۲۰ وقف جدید در استان اردبیل انجام شده است افزود: از این تعداد سه مورد مربوط به فعالیت های قرآنی بوده است.

تصریح کرد: با تلاش اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل برای هزار و ۷۰۰ هکتار موقوفات سند اخذ شد که این اراضی اخذ شده در قالب تجاری زراعی مسکونی و خدماتی بوده است.

وی از اجرای حکم ۳۰۱موقوفه در اردبیل خبرداد و افزود: با تلاش اوقاف استان و دستگاه قضایی این موقوفات از متصرفان پس گرفته شد.

کافی معاون فرهنگی آموزش پرورش استان اردبیل نیز از اجرای طرح مشارکتی وقف با محوریت قرآن کریم خبر داد و افزود: اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان به صورت الکترونیکی و حضوری کمک های خود را واریز کنند.

انتهای پیام/ح

اجرای حکم ۳۰۱موقوفه در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.