معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکا بر روی داعش 100 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرد، ولی به نتیجه نرسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سیدحجت اله قریشی، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شامگاه گذشته در آیین گرامیداشت یک هزار شهید اندیمشک و سالروز حماسه 4 آذر1365 این شهر در سالن آیت الله خامنه ای مجتمع فرهنگی فجر اهواز بیان داشت: آمریکا، عربستان سعودی و برخی کشورهای هم پیمان آمریکا در منطقه بیش از 100 میلیارد دلار روی گروه تروریستی تکفیری داعش سرمایه گذاری کردند، ولی موفق نشدند اهداف خود را در شکستن دژ مقاومت و تجزیه کشورهای منطقه عملی کنند.

وی با بیان اینکه وعده خداوند در شکست باطل، حق و تخلف ناپذیر است تصریح کرد: در جنگ تحمیلی نیز با وجود آنکه ابرقدرت های شرق و غرب همه امکانات و تجهیزات نظامی را در اختیار صدام معدوم گذاشته بودند، ولی جبهه حق با توکل بر خدا و ایمان به تحقق وعده الهی، پیروز شد.

سردار قریشی اذعان داشت: باور ما که ریشه در اعتقادات الهی دارد این است که اگر تقوا داشته باشیم و یاور دین خدا باشیم پیروز میدان خواهیم بود؛ تجربه ای که در 8 سال دفاع مقدس و جنگ با گروه تکفیری داعش و سایر میدان های مبارزه به دست آوردیم.

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه همه معادلات دشمن و جبهه استکبار با حضور جوانان بسیجی کشورهای منطقه به هم خورده است و دشمنان از دستیابی به اهداف شوم خود در مانده شده اند در ادامه اظهار کرد: به برکت روحیه انقلابی، جهادی و هوشیاری مقابل توطئه ها و نقشه های دشمن، قادر خواهیم بود نظام سلطه را با ناکامی روبرو کنیم.

وی با بیان اینکه ما هیچگاه مرعوب دشمن نشده ایم و این را از قرآن و آموزه های دینی آموخته ایم افزود: اگر همین روحیه و تفکر بسیجی را داشته باشیم پیروز میدان های مبارزه خواهیم بود و این وعده الهی است.

سردار سید حجت اله قریشی گفت: جوانان عراقی، سوری، یمنی و حشدالشعبی از جوانان بسیجی ما الگو گرفته اند و همین ها پوزه دشمنان را به خاک مالیدند.

وی با تجلیل از شهدای دفاع مقدس و پاسداشت شهدای حماسه 4 آذر1365 اندیمشک، از این شهر به عنوان بارانداز و پشتیبان اصلی دفاع مقدس یاد کرد و اذعان داشت: بخش مهمی از امکانات و تجهیزات جبهه های جنوب از طریق راه آهن اندیمشک تامین می شد.

سردار قریشی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس، همه شهر اندیمشک تبدیل به پادگان و محل آموزش نیروها و یگان های نظامی شده بود و دشمن با این اشراف اطلاعاتی در روز 4 آذر، از مردم شجاع و مومن اندیمشک انتقام گرفت، ولی مردم لحظه ای در دفاع از آرمان ها و حمایت و پشتیبانی از رزمندگان اسلام درنگ نکردند.

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه با بیان اینکه اندیمشک در تقدیم شهدای مدافع حرم نیز سرآمد است بیان داشت: این روحیه انقلابی و جهادی منبعث از تفکر بسیجی است که امام راحل(ره) پایه گذار آن بود.

سردار قریشی با تجلیل از بسیج به عنوان بازوی اصلی انقلاب اسلامی تصریح کرد: شجره طیبه بسیج میراث امام خمینی(ره) است و این از افتخارات ماندگار انقلاب اسلامی است.

وی گفت: دستاوردها و شاخه های مقدس بسیج همچنان در کشورهای منطقه در حال روییدن است و همین تفکر توانسته است ابرقدرت ها و جبهه باطل را به چالش بکشد.

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر لزوم حفظ وحدت و پرهیز از 2 قطبی شدن جامعه در راستای تداوم پیروزی ها و ناکامی دشمنان اسلام تاکید کرد.

سردار قریشی اذعان کرد: در کشور ما احزاب و جناح ها وجود دارند و به طور طبیعی اختلاف سلیقه وجود دارد، ولی ما نباید به اختلافات دامن بزنیم.

وی اظهار داشت: حفظ یکپارچگی و وحدت، کشور را در مقابل دشمن قوی تر و مستحکم تر خواهد کرد و امیدهای بدخواهان را به یاس تبدیل می کند.

انتهای پیام/گ

سرمایه گذاری 100 میلیارد دلاری آمریکا بر روی داعش بی نتیجه ماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.