معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: وضعیت تمدید قرارداد برانکو امروز در جلسه با گرشاسبی مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علی ترکاشوند درباره تمدید قرارداد برانکو اظهار کرد: با برانکو صحبت کردیم و قرار است او امروز به باشگاه بیاید تا در جلسه ای با گرشاسبی وضعیت تمدید قراردادش مشخص شود.

او ادامه داد: در دوران مدیریت طاهری هم با برانکو صحبت کردیم و به نقطه نظرات مثبت هم رسیدیم. طبق برنامه گرشاسبی هم امروز با برانکو مذاکره می کند تا وضعیت قرارداد او را مشخص کند.

نگرانی در مورد پیشنهاد ازبک ها به برانکو وجود ندارد 

ترکاشوند درباره پیشنهاد فدراسیون فوتبال ازبکستان به برانکو برای هدایت تیم ملی این کشور بیان کرد: نگرانی خاصی در این مورد وجود ندارد و ما قصد داریم قرارداد برانکو را تمدید کنیم.

مشکلی در مورد حذف از لیگ قهرمانان آسیا نداریم 

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درباره احتمال حذف یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: داستان هایی که در مورد بدهی ها مطرح بود انجام شد و شفاف سازی صورت گرفت و مشکلی در این باره نداریم.

به رفع محرومیت نقل و انتقالاتی خوش بین هستم 

او درباره وضعیت محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی اظهار کرد: ما از طریق یک وکیل سوئیسی اعتراض خود را بابت این محرومیت اعلام کردیم و امیدواریم که دادگاه حکمیت ورزش اعتراض ما را بپذیرد. به هر حال خوش بین هستم که محرومیت باشگاه بخشیده شود.

دوره آموزشی نوراللهی در پایان فصل است 

ترکاشوند درباره وضعیت خدمت سربازی نوراللهی گفت: نوراللهی پیگیر کارهایش است و به زودی مراحل پایانی خدمت سربازی اش انجام می شود. به نظرم پایان خدمت سربازی اش بعد از دو ماه نباشد. اگر قرار باشد نوراللهی دوره آموزشی بگذراند این موضوع در پایان فصل رخ می دهد.

منتظر جواب دادگاه cas در مورد محرومیت طارمی هستیم 

معاون اقتصادی پرسپولیس درباره محرومیت طارمی بیان کرد: طارمی در حال گذراندن محرومیتش است و منتظر جواب دادگاه حکمیت ورزش در مورد محرومیت طارمی هستیم.

مشکل میزبانی از تیم های عربستانی برطرف می شود 

ترکاشوند درباره حکم کمیته مسابقات ای اف سی برای میزبانی از تیم های عربستانی بیان کرد: تاج در این باره صحبت کرد و قرار است رای نهایی را هیئت رئیسه ای اف سی بدهد. به نظرم مشکل میزبانی از تیم های عربستانی برطرف می شود.

معاون اقتصادی پرسپولیس در پایان درباره موضع گیری اش علیه اظهارات حسین هدایتی خاطر نشان کرد: من موضعی نگرفتم بلکه خواستار شفاف سازی هدایتی در مورد پول های اهدایی اش به باشگاه شدم. او باید مشخص کند پول های اهدایی اش در قالب کمک به باشگاه صورت گرفته است یا در قالب حامی مالی این کار را انجام داده است. به هر حال ما باید به سازمان بازرسی کل کشور جوابگو باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار