پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران و دانشکده معماری دانشگاه آخن آلمان در زمینه‌های معماری، تاریخ معماری و مطالعات مربوطه همکاری می‌کنند.

اجرای طرح‌های معماری پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و دانشگاه آخن آلمانبه‌ گزارش حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به‌ نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری؛ پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و دانشکده معماری دانشگاه آخن آلمان در زمینه‌های معماری، تاریخ معماری و مطالعات مربوطه همکاری می‌کنند.

این همکاری‌ها بر اساس تفاهم‌نامه‌ای به امضای سیدمحمد بهشتی رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، پروفسور دکتر اینگ، ارنست اشماختنبرگ رئیس دانشگاه آخن صورت می‌گیرد که به منظور تسهیل پیشبرد و تقویت همکاری‌های علمی میان آنها تنظیم شده است.

این فعالیت‌ها کارگاه‌های آموزشی سازمان‌دهی شده‌ای را در زمینه معماری، تاریخ معماری و مطالعات مربوطه، فعالیت‌ها و انتشارات پژوهشی مشترک، تبادل اطلاعات علمی و مواد در زمینه‌های مورد علاقه طرف‌ها و سازمان‌دهی دوره‌های کوتاه مدت شامل می‌شود.

طرح‌های پیشنهادی نیز توسط کار گروه نظارتی بررسی و نهایی خواهند شد. کارگروه نظارتی که شامل اعضای طرف‌هاست، بر اجرای این یادداشت تفاهم نظارت خواهد داشت و درباره طرح‌های سال بعد تصمیم‌گیری خواهد کرد.

تمام اطلاعات یا داده‌هایی که ممکن است به دست آمده، به اشتراک گذاشته شده و یا مبادله شود کاملاً محرمانه تلقی می‌شوند و تحت هیچ شرایطی نباید توسط گیرنده، بدون رضایت کتبی قبلی طرف مبدأ به طرف ثالث داده شود.

طرف‌ها در مورد مالکیت یافته‌های تحقیق و مالکیت معنوی از جمله حق نشر (کپی رایت) و ثبت اختراع آن‌ها از طریق مذاکره تصمیم‌گیری خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.