فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت : از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با بیش از یک میلیارد ریال در شهرستان اسفراین خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی گفت : برابر اعلام چند مورد شکوائیه مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با ترفندهای مختلف موضوع به‌طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان اسفراین قرار گرفت .

وی افزود :مأموران انتظامی شهرستان اسفراین با توجه به اظهارات شاکیان پرونده و سرنخ‌های موجود موفق به شناسایی فرد موردنظر شدند.

سردار مظاهری اظهار کرد : در بازجویی اولیه از متهم مشخص شد این فرد با ترفندهایی همچون فرد خیر ، ایثارگر ، معلول و با سوءاستفاده از احساسات و عواطف شهروندان اقدام به کلاهبرداری کرده است.

وی تصریح کرد : تاکنون متهم به ۲۷ فقره کلاهبرداری در خراسان شمالی و استان‌های هم‌جوار اعتراف و توسط ۲۰ شاکی شناسایی و مواجهه حضوری شده‌ است .

وی گفت : متهم همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد و برای اینکه احتمال می‌رود کلاهبرداری بیش از این باشد مجدداً به دستور مقام قضایی متهم در اختیار مأموران آگاهی شهرستان اسفراین قرار گرفت.

وی از شهروندان خواست : در صورت مشاهده چنین افرادی که می‌خواهند از مردم کلاهبرداری کنند موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ

دستگیری کلاهبردار حرفه ای با 27 فقره در شهرستان اسفراین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.