سرمربی فولاد خوزستان در مورد پیدا شدن بطری‌ای مشکوک درون دروازه این تیم واکنش نشان داد.

پورموسوی: هرکسی بطری را داخل دروازه فولاد برد، نامش را اعلام کننداکبر پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره پیروزی این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان بیان کرد: خدا را شکر توانستیم در یک بازی خارج از خانه دیگر به پیروزی برسیم و امیدوارم روند صعودی مان در لیگ برتر ادامه داشته باشد.

او افزود: در نیمه نخست حملات زیادی کردیم و به بازی مسلط بودیم اما در نیمه دوم شرایط ذوب آهن بهتر شد و آن هم به دلیل میزبانی این تیم بود اما خوشحالم که توانستیم برای دومین هفته پیاپی به برد برسیم. بازیکنان روحیه جنگندگی و همدلی خوبی دارند و همین موضوع سبب نتیجه گرفتن تیم می شود.

پورموسوی در خصوص شرایط خوب فولاد ادامه داد: زمانی که مدیرعامل شرکت فولاد پس از برد پیام می دهد، این موضوع سبب بالارفتن روحیه تیم می شود و خیلی خوشحال هستم که فولاد در حال رسیدن به شرایط آرمانی اش است. هدف ما خوشحال کردن دل مردم خوزستان است و تمام تلاشمان را می کنیم تا به این مهم برسیم.

سرمربی فولاد درباره ایجاد حواشی در دقایق پایانی خاطرنشان کرد: در دقایق آخر همیشه هیجان زیادی وجود دارد و زمانی که حامد لک توپ را گرفت، محمدزاده ضربه ای به او زد که داور هم برای تمام کردن حواشی هر 2 بازیکن را اخراج کرد و مشکل خاصی پیش نیامد.

پورموسوی در پایان درمورد پیدا شدن مایع ای مشکوک درون دروازه فولاد خوزستان، تصریح کرد: این مسائل خنده‌دار است و حامد لک با 2-3 تاخیر وارد زمین شد و اگر ظرفی دست او بود، همه آن را می دیدند. مسئولان فیلم بازی و دروازه فولاد را نگاه کنند و هرکسی این کار را انجام داد، اسمش را اعلام کنند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی فولاد پس از بازی با ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار