کمک‌های مردم لارستان به ارزش ۱۶ میلیارد ریال به مناطق زلزله زده ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلیل حسنی فرمانداری ویژه لارستان گفت: کمک‌های مردم لارستان در چند مرحله به ارزش ۱۶ میلیارد ریال به مناطق زلزله‌زده غرب کشور، توسط هلال احمر، سپاه و خیرین به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

وی با تاکید بر اینکه از این مبلغ هشت میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال آن در قالب کمک‌های نقدی و ۷ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال آن غیر نقدی بوده است، افزود: از همان ساعات اولیه زلزله در غرب کشور، ستاد جذب، هدایت و جمع آوری کمک‌های مردمی در شهرستان لارستان تشکیل جلسه داد، به طوری که در این مدت ۲ جلسه در مرکز شهرستان،۶ جلسه بخشی، ۸ جلسه در سایر شهر‌های تابعه و چندین جلسه در مراکز دهستان‌ها برگزار شده است.

حسنی با بیان اینکه هلال احمر و پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان همچنان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به هموطنانمان در این مناطق هستند، ادامه داد: در این مدت ۲۲ محموله در چندین مرحله از منطقه لارستان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اعزام شده است.

وی بیان کرد: این کمک‌ها شامل پتو، زیلو، موکت، چادر، برنج، انواع کنسرو، بخاری، آب معدنی، وسایل بهداشتی، البسه، پلاستیک و مواد غذایی بوده است.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: در این مدت همچنین رییس و جمعی از کادر درمانی دانشکده علوم پزشکی لارستان به همراه مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی و مسئول eoc و جمعی از دانشجویان این دانشکده نیز به مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شده اند.

حسنی اظهار داشت: همچنین در اقدامی خیرخواهانه مجمع خیرین سلامت لارستان نیز هزینه ساخت ۳ باب خانه بهداشت آسیب دیده در غرب کشور را به ارزش ۳ میلیارد ریال متقبل شده است.
انتهای پیام/ر

ساخت خانه بهداشت در مناطق زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار