مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)گفت: مبلغ 100 میلیارد تومان برای خوداشتغالی و کارآفرینی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد هزینه شده است و 7 هزار نفر مشغول به کار شده‌اند.

اختصاص 100 میلیارد تومان برای کارآفرینی مددجویان کمیته امداد/همایش تجلیل از مددجویان کارآفرین کمیته امداد برگزار می شودبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش تجلیل از مددجویان کارآفرین در سالن همایش کتابخانه ایران  شهر تهران برگزار می شود و یک هزار و 154 تن از مددجویانی که با تلاش خود و کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) به خودکفایی رسیده‌اند، توانمندی و خودکفایی خود را جشن می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در زمان برگزاری همایش تجلیل از کار آفرینان، نمایشگاهی از دستاوردهای مددجویان توانمند شده کمیته امداد امام خمینی (ره) برپا می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران یادآور شد: امیدوراریم با برگزاری چنین همایش ها و نمایشگاه هایی، بانک ها و سازمان هایی که می‌توانند در امور کارآفرینی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و نیازمندان این چنینی، نقش حمایتی ایفا کنند در این موضوع نیز مشارکتی فعال داشته باشند.

ولیئی یادآور شد: تاکنون مبلغ 100 میلیارد تومان برای خوداشتغالی و کارآفرینی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هزینه شده است و بر این اساس 7 هزار نفر از این مددجویان، مشغول به کار شدند و درآمد کسب می کنند.

وی اظهار کرد: 10 هزار کارگاه کارآفرینی برای مددجویان کارآفرین از طریق خود اشتغالی و تحت نظارت کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه‌های تولید و اشتغال آفرینی راه اندازی و مشغول به کار هستند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران ادامه داد: در مجموع 43 هزار طرح از طرح های اشتغال آفرینی به ایجاد شغل برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد منجر شده است و افراد در بخش های گوناگون مشغول به کار شده اند.

ولیئی تصریح کرد: 88 درصد مشاغل ایجاد شده برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه طرح های خدماتی، 6 درصد طرح ها در حوزه صنایع دستی، 3 درصد در حوزه کشاورزی و 3 درصد طرح ها نیز در حوزه حمل و نقل اجرا شده و مشاغل مرتبط با این طرح ها ایجاد شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار