با توجه به سر آمدن صبر پیمانکاران طلبکار از شهرداری تهران، آیا حساب مسدود شده شهرداری توسط سازمان تامین اجتماعی باز می‌شود ؟

حساب مسدود شده شهرداری باز می شود؟به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مسدود شدن حساب‌های شهرداری اظهار کرد: چند بار به شهرداری برای پرداخت بدهی‌هایش به سازمان تامین اجتماعی اخطار داده شده بود، اما از سوی شهرداری به این اخطارها توجهی نشد.

وی افزود: میزان بدهی شهرداری تهران به سازمان تامین اجتماعی تا پایان سال 94، بالغ بر 400 میلیارد تومان بوده است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پایان عنوان کرد: با توجه به اخطارهای قبلی و تسویه نشدن بدهی‌های شهرداری تهران به سازمان تامین اجتماعی،‌ حساب‌های شهرداری تهران مسدود شده است.

این در حالی است که حسینی مکارم، معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران، هفته گذشته در نشست خبری خود در مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از رفع مشکلات مالی شهرداری با سازمان تامین اجتماعی از طریق تهاتر املاک برای پرداخت بدهی ها خبر داده بود.

با پیگیری خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از طریق یک منبع آگاه در شهرداری تهران ظهر امروز متوجه شدیم مسئولان شهری در رابطه با مسدود شدن حساب های شهرداری جلسه فوق العاده تشکیل داده اند.

کبیری مدیر روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مسدود شدن حساب های شهرداری توسط سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: مسدود شدن حساب شهرداری توسط سازمان تامین اجتماعی به دلیل بدهی های قبلی است و معاون مالی و اقتصادی شهرداری و مسئولان مربوطه در حال رایزنی با سازمان تامین اجتماعی هستند و به زودی مشکل را حل خواهند کرد.

حال باید منتظر ماند و دید با توجه به بدهی شهرداری تهران به پیمانکاران که این روزها صبرشان نسبت به قول های مکرر مبنی بر وصول مطالباتشان از شهرداری سر آمده است که آخرین قول مربوط به حسینی مکارم معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران در هفته گذشته بود که در نشست خبری اظهار کرد: قول می‌دهیم هفته آینده پرداخت بدهی به پیمانکاران را شروع کنیم.

آیا رایزنی با مسئولان تامین اجتماعی جواب می دهد و حساب های شهرداری تهران باز می‌شود یا همچنان مسدود خواهد ماند؟!

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار