با ورود سامانه بارشی در روزهای گذشته در استان سمنان ، در نردین شهرستان میامی روز جمعه سوم آذر 96 سه سانتی‌متر برف بارید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامرضا حسنی غربا مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در 48 ساعت گذشته در استان سمنان که باعث کاهش دما و بارندگی در نقاط مختلف استان شد گفت : در این مدت، در حسین آباد کالپوش 11.4 میلی‌متر،  در رضوان 5.8 میلی‌متر و در ملاده 3.7 میلی‌متر باران بارید.


وی اضافه کرد: وزش باد در بیشترین سرعت در حسینیان دامغان روز جمعه به 72 کیلومتر بر ساعت رسید، بسطام و مجن بامداد شنبه با دمای منفی چهار درجه سانتی‌گراد سردترین و حسینیان روز گذشته با 20 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقاط استان سمنان بودند.


حسنی غربا با اشاره به اینکه پس از فعالیت سامانه بارشی در مهر96 بارندگی روزهای اخیر در آذر دومین بارندگی فصل پاییز در استان سمنان است، گفت: پیش بینی می شود امروز و فردا این سامانه بارشی باعث ناپایداری جوی دراستان شود و تا اواسط فردا یکشنبه از شرق استان خارج شود.


کاهش دمای هوای استان سمنان تا ظهر فردا ادامه دارد


مدیرکل هواشناسی استان سمنان افزود: کاهش دمای هوای استان سمنان تا ظهر فردا یک شنبه 5 آذر ماه 96 ادامه دارد و دمای هوا از روز دوشنبه روند افزایشی خواهد داشت.


انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.