صدای مرکز قزوین به دنبال ریشه کن شدن شجره‌ی خبیثه داعش و پیروزی محور مقاومت در کشور‌های عراق و سوریه، قطعه‌ی رادیویی «وعده‌ی صادق» را تولید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، این قطعه رادیویی تلفیقی از سرود حامد زمانی با عنوان «عمار داره این خاک»، کلام گهر بار رهبر معظم انقلاب اسلامی، سخنرانی سردار سرافراز جبهه‌های اسلام حاج قاسم سلیمانی و مصاحبه‌های مردمی است که محتوایی حماسی و غرور آفرین دارد.

اکبری افزود: ترکیب قطعه‌ی رادیویی «وعده‌ی صادق» به گونه‌ای است که کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم مصاحبه کننده در قدردانی و تجلیل از مقام والای شهدای مدافع حرم و همچنین پیام پیروزی سردار سلیمانی بگونه‌ای هنرمندانه کنار یکدیگر قرار گرفته و محتوای حماسی آن حکایت از استمرار ظلم ستیزی و استکبار ستیزی جبهه‌ی مقاومت و ایستادگی در برابر قدرت‌های جهان و حمایت از مستضعفان و مظلومان جهان دارد.

وی اضافه کرد: قطعه رادیویی «وعده‌ی صادق» برگرفته از وعده‌ای است که سردار سلیمانی در یک نطق رسمی وعده‌ی نابودی شجره‌ی خبیثه داعش را در آینده نزدیک داده بود.

انتهای پیام/

 

پخش قطعه  «وعده‌ی صادق» از رادیو قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.