مادر شهید حججی :

رعایت حجاب توصیه شهید حججی به خواهران بود

مادر شهید حججی گفت: احترام به پدر و مادر و رعایت حجاب توصیه‌های شهید حججی بود که در کلام وی نسبت به جامعه مخاطب به خوبی دیده می‌شود و در وصیت‌نامه ایشان نیز برای نسل کنونی به ان اشاره شده است.

رعایت حجاب توصیه شهید حججی به خواهران بودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،، زهرا مختارپور پیش از ظهر امروز در گناوه در همایش بسیجیان و آحاد مردم با حضور خانواده شهید والامقام مدافع حرم شهید محسن حججی  اظهار داشت: احترام به پدر و مادر و رعایت حجاب توصیه‌های شهید حججی بود که در کلام وی نسبت به جامعه مخاطب به خوبی دیده می‌شود و در وصیت‌نامه ایشان نیز برای نسل کنونی به ان اشاره شده است.

وی افزود: از شهید خاطرات زیادی دارم وی همیشه به من می‌گفت که برایش دعا کنیم و یکی از نذرهای ایشان رفتن و اعزام به سوریه و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) بود که زمانی که این امر میسر شد وی به پابوسی ما آمد و پای ما را بوسید.

مادر شهید حججی تصریح کرد: رعایت حجاب برای خواهران از توصیه‌ها و وصایای شهید به خواهران بود که امیدوارم خواهران در این مسیر حرکت کنند و ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

پدر شهید حججی نیز در این مراسم با گرامی‌داشت هفته بسیج از استقبال پرشور و گسترده مردم و مسوولان شهرستان گناوه تشکر کرد و گفت: شهید محسن از کودکی در مکتب امام حسین(ع) پرورش یافت و ما او را مانند خواهران و برادرانش به مراسم‌ها و هیات‌های مذهبی می‌بردیم و از دوره کودکی و نوجوانی عاشق اهل‌بیت(ع) و دنباله رو  راه امام حسین(ع) بود. 

محمد رضا حججی افزود: فرزندم ولایت رهبری را ادامه ولایت ائمه(ع) می دانست و هرگز کاری را بدون اذن ولایت انجام نمی‌داد و زندگی خود را صرف امور دینی و مذهبی کرد. 

وی عنوان کرد: فرزندم در اردوهای جهادی و سازندگی شرکت می‌کرد و در این اردوها بیشتر وقت خود را صرف آشنایی مردم با امور دینی و توسعه مسائل دینی و مذهبی کرد.

پدر شهید حججی در مورد توصیه شهید به مردم و به خصوص نسل جوان، گفت: فرزندم در وصیت نامه‌اش به مردم توصیه کرده که از خط ولایت فقیه فاصله نگیرند و در خدمت خانواده شهدا باشند و با خدمت به خانواده شهدا باعث عاقبت به خیری خود شوند و با بردن یک تصویر از شهدا در منازل خود راه شهدا را ادامه دهند.

وی ادامه داد: شهید حججی آرزوی شهادت را در راه دفاع از دین اسلام داشت و دوست داشت مصائب امام حسین (ع) را بچشد که این آرزویش از سوی  پروردگار متعال اجابت و به راهی که خودش انتخاب کرده بود رفت .

انتهای پیام/پ

رعایت حجاب توصیه شهید حججی به خواهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دختر
۱۶:۵۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
محسن جان دعا کن که در امتحان هایم موفق باشم
Iran (Islamic Republic of)
محسن نظریان
۱۸:۰۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام بر شهید حججی
منم مدافع حرم و جانبارم مثل شهید حججی اسیر داعش شدیم خیلی وحشت ناک بود نمیدانم چرا و چگونه محسن عزیز اینگونه عجیب ب دوربین نگاه میکرد. ما در ان زمان ( سال۱۳۹۵) اسیر شدیم خیلی کتکمان زدن و گشنگی و تشنگی دادنمان من فقط این را میتوانم بگویم که حججی یک مرد است و در اخر ما با گروهی از دوستانم در چنگ داعش بودیم ولی او در چنگ داعش تک و تنها بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین و عاطفه کاظمی
۱۷:۲۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
ای محسن جان ما را خوشبخت کن