بازارچه دستفروشان زاهدان با نام وحدت با حضور شماری از مسئولان سیستان و بلوچستان در خیابان امام خمینی (ره) حدفاصل امیرالمومنین (ع) و بهشتی این شهر افتتاح شد.

افتتاح بازارچه دستفروشان در زاهدان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمدامیر براهویی معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان گفت: این بازار با ۱۳۴ غرفه در زمینی به مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع توسط بخش خصوصی راه اندازی شده است.

محمدامیر براهویی افزود: ساماندهی دستفروشان هسته مرکزی شهر زاهدان با هدف زیباسازی فضای شهری از مهمترین اهداف ایجاد این بازارچه است.

وی ادامه داد: مردم زاهدان از تجمیع زیاد دستفروشان در هسته مرکزی شهر گلایه داشتند، زیرا برای عبور و مرور دچار مشکل می‌شدند بر این اساس ساماندهی این قشر در اولویت شهرداری قرار گرفت.

براهویی گفت: با هدایت دستفروشان به بازارچه وحدت هم اینک شاهد بهبود وضعیت عبور و مرور در هسته مرکزی شهر زاهدان هستیم.

معاون خدمات امور شهری شهرداری زاهدان اظهار داشت: دستفروشان قبل از انتقال به این بازارچه ماهانه بیش از هفت میلیون ریال به مغازه دارانی که در محدود آنان بساط کرده بودند پرداخت می‌کردند.

براهویی افزود: بخش خصوصی که این زمین را برای بازارچه در نظر گرفته است فقط ماهانه از هر غرفه دار حدود سه میلیون ریال دریافت می‌کند که کمتر از نصف پولی است که در گذشته به مغازه داران می‌دادند.

وی تاکید کرد: هم اینک تمام غرفه‌های این بازارچه در اختیار دستفروشان قرار گرفته است.

انتهای پیام /ع

راه اندازی بازارچه دستفروشان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار