مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری اردستان گفت: برای اجرای ادامه شبکه فاضلاب شهر اردستان به طول ۷۰ کیلومتر اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید عباس شریعتمدار با بیان اینکه شرکت آبفای اردستان با توجه به دستورالعمل‌های بهره‌برداری از شبکه فاضلاب همه ساله اقدام به حداقل یک بار شستشوی شبکه فاضلاب شهر می‌کند، اظهار داشت: این عملیات با هدف رفع گرفتگی شبکه‌های اصلی، خارج کردن ضایعات از داخل حوضچه‌ها و شبکه، جلوگیری از ایجاد بوی نامطلوب و نفوذ ریشه درختان و مواد زائد و همچنین حفظ محیط زیست و جلوگیری از گرفتگی انشعابات مشترکان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در این عملیات حدود 42 کیلومتر از شبکه‌های اصلی و فرعی و یکهزار و 100 حوضچه با استفاده از ماشین‌های مخصوص واترجت در مدت 10 روز شستشو می‌شوند، خاطرنشان کرد: هزینه اجرای این طرح بالغ بر 200میلیون ریال است که از محل منابع داخلی تامین شده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری اردستان به وجود یک‌هزار و 900 فقره انشعاب فاضلاب در شهر اردستان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 45 درصد جمعیت شهری اردستان تحت پوشش شبکه فاضلاب هستند.

شریعتمدار تصریح کرد: برای اجرای ادامه شبکه فاضلاب شهر اردستان به طول 70 کیلومتر اعتباری بالغ بر 100میلیارد ریال مورد نیاز است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.