نماینده، ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید آیات و روایات امیدبخش را در حوزه مهدویت به درستی در جامعه تشریح و تبیین کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در آئین معارفه مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) افزود: چشم‌انداز‌هایی که قرآن و روایات از آینده جهان ترسیم کرده‌اند، رسالت و وظیفه ما را در قبال دوران آخرالزمان و موضوع مهدویت دو چندان کرده است و باید با جدیت در این زمینه کار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: شاید هیچ کسی در عالم درمورد سرنوشت و چشم‌انداز عالم هستی و بشریت حساسیت و دغدغه نداشته باشد، اما شیعه با هدف بسط عدالت، پرورش کرامت و حمایت از مستضعفان به موضوع ظهور منجی می‌نگرد و برای این مهم برنامه مشخص دارد.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) کشور هم در ابتدای این مراسم شناخت فرقه‌های انحرافی و مبارزه علمی و فرهنگی با آن‌ها را یکی از اهداف مهم این بنیداد دانست.

حجت‌الاسلام محمود متوسل آرانی افزود: تألیف کتب علمی و محصولات فرهنگی با موضوع مهدویت و توزیع آن در بین مردم بخش دیگری از اهداف بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) است.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب برای همه اقشار جامعهی در زمینه پاسخگویی به سوالات و شبهات، در افکار انحرافی و ارایه آموزش‌های مهدوی از سوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) تالیف شده است.

در پایان این مراسم حسن کاشی به عنوان مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در استان قزوین معارفه شد.

انتهای پیام/

 

آئین معارفه مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.