نماینده، ولی فقیه، استاندار و فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ازکمک مردم این استان به زلزله زدگان قدر دانی کردند.

قدر دانی مسئولان استان مرکزی ازکمک مردم به زلزله زدگان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار و فرمانده سپاه روح الله در بیانیه‌ای مشترک ضمن تسلیت به مردم کرمانشاه و ابراز همدردی با بازماندگان حادثه زلزله، ازکمک مردم این استان و کسانی که به یاری زلزله زدگان شتافتند قدر دانی کردند.

در این بیانیه ضمن قدردانی از کمک‌های مردمی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه آمده است: بسیج مردمی، سپاه پاسداران و ارتش در کنار دیگر دستگاه‌های اجرایی از هیچ تلاشی برای کمک به زلزله زدگان دریغ نکردند و به راستی بار دیگر این مردم ثابت کردند که در هر شرایطی همچون ید واحده هستند.

مسئولان استان مرکزی در این بیانیه حضور مقام معظم رهبری و دیدار با مردم مناطق زلزله زده را تسکینی بر درد‌های آنان دانسته و خواستار مشارکت هر چه بیشتر مردم استان برای ساخت و ساز مناطق زلزله زده شدند.

در این بیانه با توجه به آغاز فصل سرما از ملت شریف ایران بویژه مردم همیشه در صحنه استان مرکزی خواسته شده، جهت مشارکت در ساخت مسکن برای نیازمندان زلزله زده در غرب کشور با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب ۶۰۰۰۰۰۶ نزد بانک رسالت بازسازی این مناطق را سرعت بخشند.


انتهای پیام / ج


قدردانی مسئولان استان مرکزی از کمک کنندگان به مناطق زلزله زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.