سرپرست وزارت دفاع افغانستان گفت: پاکستان از گروه تروریستی داعش در افغانستان حمایت می‌کند و تروریست های این گروه از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شوند.

داعش پروژه جدید پاکستان در افغانستان استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سرپرست وزارت دفاع افغانستان گفت: پاکستان از گروه تروریستی داعش در افغانستان حمایت می‌کند و تروریست های این گروه از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شوند.

«طارق شاه بهرامی»، سرپرست وزارت دفاع افغانستان اظهار داشت که داعش پروژه جدید پاکستان در افغانستان است.

آقای بهرامی بیان داشته که پاکستان می‌خواهد پس از ضعیف شدن گروه طالبان، از داعش به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهدافش در افغانستان استفاده کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ناکام شدن برنامه‌های تروریست ها در افغانستان خبر داد و گفته که در سال جاری تروریستان در افغانستان به شدت سرکوب شده اند.

وی افزوده: دشمن می‌خواست در ولایت‌ها و ولسوالی‌های مرزی به خصوص در شرق و جنوب بعضی از مناطق را سقوط دهد و مراکز خود را فعال نماید اما نیروهای امنیتی افغان با شهامت تمام، برنامه های شوم آنها را خنثی نمودند.

سرپرست وزارت دفاع افغانستان، پاکستان را دشمن همیشگی افغانستان خوانده و تاکید کرده که ارتش افغانستان جوان است و سربازان افغان با شهامت و دلیری قادر به دفاع از خاک خود می‌باشند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
مرگبر داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
پاکستان دارد کار ترکیه را در سوریه انجام می دهد