دختر شهید مدافع حرم شهرستان بهار، شهید مرتضی ترابی کمال در پیامی پایان داعش را تبریک گفت.

پیام تشکر فرزند شهید مدافع حرم از سردار قاسم سلیمانی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شهرستان بهار سرآمد شهرهای استان همدان در مدافعان حرم است و این شهر به وجود دو شهید مدافع حرم شهید مرتضی ترابی کمال و شهید بی سر سید میلاد مصطفوی مفتخر است.

خبر پایان داعش خبری است که دل هر ایرانی را شاد کرد. مردم شهرستان بهار نیز به میمنت و مبارکی این دلشاد شدند و با حضور بر مزار شهدای مدافع حرم یاد و خاطره این شهدای بزرگوار را گرامیداشتند.

به این مناسبت دختر شهید مدافع حرم مرتضی ترابی کمال با انتشار پیامی این پیروزی را به پیشگاه مقام معظم رهبری و خانواده های شهدای مدافع حرم استان همدان تبریک گفته و از سردار قاسم سلیمانی و نیروی ویژه قدس و سپاه پاسداران تشکر کرد.

در این پیام آمده است: پیروزی شهر ابوکمال وآزادی کامل کشور سوریه از وجود داعشی ها و تکفیری ها را ابتدائا محضر حضرت صاحب الزمان و سپس محضر حضرت امام خامنه ای و تمامی خانواده های عزیز و معظم شهدای مدافع حرم بویژه شهدای مدافع حرم استان همدان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از خداوند متعال شادی روان پاک شهدا را خواستارم واز سردار قاسم سلیمانی، نیروی ویژه قدس، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
کمال تقدیر و تشکر را دارم.

انتهای پیام/خ

قدردانی فرزند شهید مدافع حرم از سردار سلیمانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار