مدیر عامل سازمان مردم نهاد خیریه همت عالی مازندران از اعزام کاروان سلامت به روستای امره در شهرستان ساری خبر داد:

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سید مفید نوروزی مدیرعامل سازمان مردم نهاد خیریه همت عالی گفت: به منظور ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی رایگان، با همکاری پزشکان، پیراپزشکان و سایر اعضای این سازمان مردم نهاد، کاروان سلامتی از ساعت ١٥ تا ١٧ امروز پنج شنبه ٢ آذر ماه در روستای امره شهرستان ساری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کاروان متشکل از حدود ٣٠ نفر پزشک و پیراپزشک به آن روستا اعزام می‌شوند. افزود: این موسسه پشتیبانی و تامین داروی رایگان برای بیماران نیازمند را انجام می‌دهد.

سید مفید نوروزی گفت: در این کاروان متخصص داخلی، قلب و عروق، أطفال، جراحی عمومی، زنان و زایمان، ارتوپد و جراح مغز و اعصاب، دندانپزشک، پزشک عمومی، روانشناس، تغذیه، پرستار، ماما و تکنسین بخش‌های مختلف حضور دارند.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد خیریه همت عالی افزود: آموزش به اهالی روستا یکی از بخش‌های مهم این کاروان است که با موضوع دیابت، تغذیه و روانشناسی انجام می‌شود و در آینده نزدیک برنامه‌های زیادی در این خصوص با همکاری آموزش و پرورش، سایر ادارات و بخش‌های دولتی و غیردولتی اجرایی خواهد شد.

وی گفت:این کاروان سلامت سی و نهمین کاروان این موسسه خیریه است که تا کنون ٤ مورد از آن با همکاری جمعیت هلال احمر استان مازندران انجام شد.

انتهای پیام/آ

کاروان سلامت در روستای امره ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار