کارشناس مسائل خاورمیانه گفت:برای دوران پسا داعش باید برنامه ریزی‌های دقیق را داشته باشیم.

آمادگی لازم برای پساداعش ضروری استاصغر زارعی کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت و گو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اضمحلال داعش و خطر جدی آن برای امنیت ایران و مقاومت در منطقه،اظهار کرد: فلسفه تشکیل جریان هایی مانند القاعده و  داعش  ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه و کاستن از نفوذ و حضور مقتدرانه انقلاب اسلامی ایران بوده است، تا یک محیط با ثبات و امن  برای رژیم جعلی صهیونیستی فراهم شود.

کارشناس مسائل خاورمیانه بیان کرد:قطعا انقلاب اسلامی ایران به عنوان نظامی الگو که در مقابل رژیم سلطه ایستاده است، هدف غایی دولت های اسلامی تعریف می شود.

وی با اشاره به اینکه تمام توان ظرفیت سازی برای گروه های تروریستی  بعد از  شکل گیری طالبان درصدد کاستن قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: ایجاد بحران و ناامنی  برای پشتیبانی و حمایت از رژیم جعلی صهیونیستی بوده تا بتواند با فراغ بال اهداف خود را در منطقه عملیاتی کند.

 کارشناس مسائل خاورمیانه گفت :در  این روزها که ما شاهد از بین رفتن داعش در منطقه هستیم برای دوران پسا داعش باید برنامه ریزی های دقیق را داشته باشیم چراکه  این تهدیدات و اقدامات پایان نخواهد یافت و باید آمادگی خودمان را حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن و نظام سلطه  برای دوران پساداعش برنامه ریزی و هدف گذاری های جدیدی در دستور کار قرار می‌دهد، افزود: حفظ این آمادگی و توانمندی ها با هدف اتحاد و پیوند بین کشورهای منطقه و قوت بخشیدن به جریان مقاومت می تواند تهدیدات  و آسیب های جدی برای استکبار جهانی در پی داشته باشد.

همچنین خاطرنشان کرد:بحران آفرینی های رژیم آل سعود قطعا در آینده با قوت و شدت ادامه پیدا خواهد کرد، به همین دلیل ماباید پیش بینی های لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار