معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت : کمک‌رسانی به ۷ روستا در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب بر عهده استان سمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی زندیه وکیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان به جمع‌بندی اقدامات امدادرسانی برخی سازمان‌های مردم‌نهاد استان سمنان گفت : اداره کل بهزیستی استان سمنان تاکنون 30 میلیون تومان نایلون و 1 کامیون به همراه 6 نیسان کمک‌های مردمی از سوی بهزیستی جمع‌آوری و به تهران ارسال کرده است.

 

وی با بیان اینکه تمامی پرسنل کمیته امداد استان سمنان نیز حقوق یک روز کاری خود را جهت کمک به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه اختصاص دادند افزود: بالغ‌بر 6 هزار پتو نیز از سوی این نهاد به کمیته امداد استان کرمانشاه ارسال‌شده است.


توزیع 32 هزار لیتر آب بسته‌بندی در میان زلزله‌زدگان غرب کشور


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه یک خیر از استان سمنان هزینه‌ی خرید 12 کانکس جهت اسکان موقت زلزله‌زدگان استان کرمانشاه را تقبل کرده است اذعان کرد: یک دستگاه آب‌شیرین‌کن از محل ستاد اربعین استان سمنان در این منطقه مستقرشده است و تاکنون 32 هزار لیتر آب بسته‌بندی در میان زلزله‌زدگان توزیع‌شده است.

 

وی با اشاره به اقدامات هلال‌احمر استان سمنان در این منطقه بیان کرد: در روزهای اول وقوع زلزله تعداد 8 هزار پتو و اکنون بالغ‌بر 5 هزار پتو نیز از انبارهای هلال‌احمر استان سمنان به این منطقه ارسال‌شده است.

 

زندیه وکیلی تصریح کرد: 900 چادر، 2 هزار چراغ والور و 14 هزار روغن به مناطق زلزله‌زده غرب کشور از سوی این نهاد به مردم زلزله‌زده ارسال‌شده است.

 

وی با اشاره به اینکه سهم استان سمنان در ارائه خدمات به مردم زلزله‌زده غرب کشور 7 روستا است اضافه کرد: 2 هزارو 500 بطری آب ، 450 کیلوگرم برنج  و 250 تخته فرش و فرشینه نیز از دیگر اقلامی است که از سوی هلال‌احمر استان سمنان به این مناطق ارسال‌شده است.


انتهای پیام / ه



 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.