عضو شورای مرکزی جبهه مردم‌سالاری گفت: مهمترین نکته نامه سردار سلیمانی به رهبر انقلاب ابراز وفاداری و تبعیت بی‌چون و چرا از فرامین ایشان است.

تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه، مهمترین نکته نامه سردار سلیمانی استمیرزابابا مطهری‌نژاد عضو شورای مرکزی جبهه مردم‌سالاری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه اخیر سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری گفت: در این نامه نکات برجسته زیادی وجود دارد که مهمترین آنها ابراز وفاداری، بیان شفاف و واضح ولایتمداری و تبعیت بی‌چون و چرا از فرامین رهبری است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردم‌سالاری با بیان اینکه سردار سلیمانی تنها به عنوان یک فرد مطرح نیست، افزود: او به عنوان فرماندهی مطرح است که توانست سپاه قدس را اهدافی که دارد، برساند.

وی تصریح کرد: این نامه پیام همه سپاه قدس و تمام کسانی است که در سوریه و عراق به خط مقاومت پیوستند و هم‌پیمان سپاه شدند.

مطهری‌نژاد با تأکید بر اینکه اعتقاد برای مسلمانان از هر سلاحی قوی‌تر عمل می‌کند، بیان کرد: جریانات اجتماعی و افکار عمومی هم قوی‌تر از سیاست‌ها عمل می‌کنند و در این میدان دیدیم که سیاست‌های ابرقدرت‌ها در منطقه کارساز نبود و نیروی اعتقادی که در هسته‌های مقاومت وجود داشت این پیروزی را رقم زد که در نامه سردار سلیمانی به خوبی هویداست.

عضو شورای مرکزی جبهه مردم‌سالاری با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش دو پیام بزرگ داشت، خاطرنشان کرد: اولین پیام این بود که اگر ما خودمان را باور کنیم می‌توانیم بدون تکیه بر قدرت‌های بزرگ و همراهی آنها به پیروزی‌های بزرگی دست یابیم.

وی با تأکید بر اینکه یکپارچگی و وحدت پیروزی بزرگی را نصیب مردم جهان، منطقه، مسلمانان و ایران کرد، گفت: این پیروزی در وهله اول یک پیروزی برای بشریت و سپس برای منطقه و مسلمانان است.

مطهری‌نژاد پیام دوم این پیروزی را برخورداری از بصیرت و هوشیاری برشمرد که نتیجه آن گرفتار نشدن در دام ابرقدرت‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه مسئولین آمریکایی گفته بودند مبارزه داعش باید 30 سال طول بکشد تا ما بتوانیم تمام منابع کشورهای منطقه را صرف جنگ با داعش کنیم، اظهار کرد: آنها می‌خواستند از این طریق در منطقه بمانند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردم‌سالاری ادامه داد: اگر ما به آنها تکیه نکنیم و بصیرت داشته باشیم، می‌توانیم توطئه‌هایشان را اینگونه نقش بر آب کنیم.

مطهری‌نژاد با اشاره به اینکه هفته گذشته معلوم شد خارج کردن نیروهای داعش به همراه اسلحه‌هایشان از رقه یک بازی توسط آمریکا بود تا توطئه بزرگتری را ترتیب دهند، خاطرنشان کرد: جنگ با داعش را خانه به خانه ادامه دادیم و نقشه آنها را خنثی کردیم.

 انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار