وزیر دفاع گفت: طراحان داعش باور نمی‌کردند نقشه‌هایشان لو برود و محور مقاومت پیروز شود.

درایت رهبری داعش را زمین‌گیر کردبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم یگان فاتحین که عصر امروز (چهارشنبه  اول آذر) در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد داعش اولین توطئه آمریکا نبود و آخرین هم نیست.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه درایت رهبری داعش را زمین‌گیر کرد، گفت: طراحان داعش باور نمی‌کردند نقشه هایشان لو برود و محور مقاومت پیروز شود.

امیر حاتمی با بیان اینکه ما نظامی‌ها وقتی یک عملیاتی به پایان می‌رسد با این نگاه که این یک مرحله است و باید از آن عبرت گرفت و مورد تجزیه و تحلیل قرار داد، اظهار داشت: از نظر ما تا زمانی که دشمن هست جهاد ادامه دارد و سریعا به تحلیل کار قبلی خودمان می‌پردازیم.

وی ادامه داد: ما در منطقه‌ای هستیم که به دلیل اهمیت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هروز با توطئه مواجه هستیم، ایجاد گروه تروریستی داعش اولین آخرین اقدام و گروه تروریستی نخواهد بود، در گذشته گفته می‌شد این گروه آمدند تا با حکومتی‌های کافر مقابله کنند، در واقع سعی داشتن تروریست‌ها را گروه مبارز جا بزنند و اینکه بشود این اقدام را از سوی اسرائیل و آمریکا دید سخت بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح یادآور شد: این پیروزی یک آموزه حائز اهمیت است برای کسانی که به منطقه ما نگاه دارند، کسانی که این توطئه را طراحی کردند باور نمی‌کردند این توطئه کشف بشود و محور مقاومت به سرعت آماده و با آن‌ها مقابله کند، آمریکا اعتقاد داشت که این جریان تروریستی20 تا 30 سال دیگر پابرجاست، اما با تدابیر رهبری و نبرد‌های مقاومت و بسیجیان ما این طومار در 6 سال درهم پیچید.

امیر حاتمی تاکید کرد: آن‌ها فکر می‌کردند اگر این بسیج تشکیل بشود نمی‌تواند بر این توطئه فائق شود، مهم نیست ما چقدر توان داریم بلکه مهم این است که ما هرچه داریم به میدان بیاوریم زیرا خداوند می‌تواند همه توطئه‌ها را از بین ببرد.

وی افزود: دشمن طراحی کرده بود که یک فتنه دائمی در منطقه بین مسلمانان ایجاد شود و وحدت برای همیشه از بین مسلمانان برچیده شود، اما با تلاش رزمندگان محور مقاومت این اتفاق نیافتاد و برعکس این موضوع در حال شکل گیری است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ابراز داشت: رژیم صهیونیستی و آمریکا به دنبال ایجاد تفرقه بین کشور‌های منطقه است، اما امروز جریان منطقه عکس این اتفاق را نشان می‌دهد.

امیر حاتمی در پایان گفت: برای همه ملت‌های منطقه روشن شد راهی جز مقاومت و آمادگی وجود ندارد، لذا آماده خواهیم بود و سیستم دفاعی کشور را با تمام توان تقویت می‌کنیم و به کسی گوش نخواهیم داد و دشمن را پایش و رصد می‌کنیم تا از توطئه‌های دیگر سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار