محمدرضا ساکت در واکنش به ادعای سایتی درباره این که کی روش یکی از گران‌ترین مربیان جام جهانی است گفت: کی روش در فوتبال ایران تاثیر گذار بوده است.

ساکت: کی روش در فوتبال ایران تاثیر گذار بوده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا ساکت دبیر کل فدراسیون فوتبال در حاشیه همایش دبیران هیات‌های فوتبالی گفت: از آن جا که دبیران هیات‌های استانی بازوی اجرایی هیات‌ها هستند بعد از بررسی‌های انجام شده احساس کردیم برای آن‌ها همایش‌های کمتری برگزار شده و لازم بود برای، هم افزایی، دانش‌افزایی و آشنایی با برنامه‌ها، قوانین فدراسیون اولین همایش را برگزار کنیم. برنامه‌ها برای یک سال آینده مشخص و دستور‌العمل‌ها اعلام شد. همایش امروز بسیار فشرده است.

 ساکت ادامه داد: با این همایش خواستیم هم از دبیران هیئت‌های فوتبال در سراسر کشور تقدیر کنیم و هم اینکه برای آن‌ها هویت سازمانی قوی‌تری در نظر بگیریم تا بتوانیم در سطح استان‌ها بهترین برنامه‌ها را داشته باشیم و آن‌ها را اجرا کنیم چرا که می‌دانید تمام دستورات و اقدامات اجرایی را این عزیزان باید ساماندهی کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره غیبت مهدی تاج در این همایش عنوان کرد: برای حضور او در این مراسم برنامه‌ریزی شده بود و بنا بود در این همایش شرکت کند، اما روز پنجشنبه جلسه‌ای در کمیته مسابقات AFC در کشور ژاپن برای بررسی مشکلات میزبانی تیم‌های ملی و باشگاهی از بعضی از کشور‌ها داریم. برای همین جلسه‌ای اضطراری شامگاه دوشنبه هماهنگ شد که باعث شد تاج علی‌رغم میل باطنی خودش در آن جلسه شرکت کند و دیگر به این همایش نرسد. به دلیل اینکه شرکت‌کنندگان این همایش از قبل بلیت گرفته بودند و هماهنگی‌ها انجام شده بود قرار شد که این همایش بدون حضور تاج برگزار شود که البته او هم در پیامی تصویری صحبت کرد.

ساکت در خصوص هزینه‌های بالای تیم ملی فوتبال در روسیه تصریح کرد: تاج صحبت‌های لازم را در این خصوص کرده و سیاست‌های رسانه‌ای فدراسیون به طور دقیق مشخص است. من خواهش می‌کنم که از زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی تصویربرداری کنید، در این زمین ۶۶ کیلومتر لوله هیتینگ آماده شده و این زمین آماده کشت است. قرار است کشت آن توسط شهرداری منطقه ۲۲ انجام شود که ما بابت این موضوع از آن‌ها تشکر می‌کنیم. همه عزیزان در کشور قلب‌شان برای ایران می‌تپد، از مردم گرفته تا دولت و مجلس محترم. فوتبال ایران عیار شادابی مردم است و رسانه‌ها یار دوازدهم تیم ملی هستند. از این که دغدغه فوتبال ملی را دارید ممنونم. همه مجموعه نظام و مردم پشتوانه تیم ملی می‌شوند که امیدواریم تیم ملی هم این مسیر را با شایستگی طی کند.

دبیر کل فدراسیون فوتبال: کی روش در فوتبال ایران تاثیر گذار بوده است

دبیر کل فدراسیون فوتبال: کی روش در فوتبال ایران تاثیر گذار بوده است

او در خصوص مشکلات میزبانی تیم‌های ایرانی از برخی کشور‌ها اظهار کرد: در جلسه‌ای که تاج برای آن به ژاپن می‌رود و در آن حضور خواهد داشت، یک بخش از صحبت‌ها بحث همین میزبانی‌ها خواهد بود، چرا که این موضوع یکی از دغدغه‌های تاج است و این دغدغه وجود دارد که شرایط میزبانی برای تیم‌های ایران فراهم شود. تاج این شرایط مسیر‌های طولانی را به جان می‌خرد آن هم با توجه به شرایط جسمانی که دارد.

ساکت در پاسخ به سوالی درباره اینکه طبق اعلام یک سایت سوئیسی کی‌روش یکی از گران‌ترین مربیان حاضر در جام جهانی است، گفت: یکی از موفق‌ترین مربیان حاضر در ایران  کی‌روش بوده و تاثیرگذاری خاصی در فوتبال ایران داشته است با حضور او یک تحول فنی و اجرایی در تیم ملی رقم خورده است. این‌ها همه نشان می‌دهد که این مربی از ظرفیت بالایی برخوردار است و ما باید قدردان بازیکنان و کادرفنی تیم ملی از جمله کی‌روش باشیم. همینطور از رسانه‌ها و هواداران تیم ملی قدردان باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص دغدغه‌های سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: کی‌روش هر دغدغه‌ای داشته برای آماده‌سازی بهتر تیم ملی بوده است، همه این دغدغه‌ها را ما هم در فدراسیون فوتبال داریم.

انتهای پیام/

اظهارات ساکت در حاشیه همایش دبیران هیات‌های فوتبالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار