مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور

نخستین همایش کالای همراه ملوان در گناوه برگزار می‌شود

به همت دانشگاه پیام نور گناوه، نخستین همایش کالای همراه ملوان (ته لنجی) در گناوه برگزار می شود.

نخستین همایش کالای همراه ملوان در گناوه برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر مسئول امور فرهنگی دانشگاه پیام نور گناوه  اظهار داشت: با توجه به مقوله بسیار با اهمیت ته لنجی در استان بوشهر و به ویژه بنادر این استان بر آن شدیم تا با نگاهی علمی به این مهم بپردازیم.

ضرغام خرمی گفت: نخستین همایش کالای همراه ملوان (ته لنجی) به ابتکار این مرکز آموزشی برگزار می شود و دبیرخانه آن نیز در محل دانشگاه پیام نور گناوه خواهد بود.

خرمی در ادامه با اشاره به زمان برگزاری این همایش بیان کرد: این همایش در هفته پژوهش برگزار می شود و محورهای همایش شامل چالش های آئین نامه جدید کالای همراه ملوان و آثار اقتصادی، اجتماعی، حقوقی و گردشگری کالای همراه ملوان (ته لنجی) است.

وی تصریح کرد: مهلت ارسال مقاله به این همایش تا ۱۵آذرماه سال جاری است و سه مقاله در این همایش ارائه می شود.

خرمی خاطرنشان ساخت: برگزارکنندگان این همایش دانشگاه پیام نور گناوه، اداره کل گمرک گناوه، پایگاه دریابانی گناوه، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گناوه و تعاونی لنجداران گناوه هستند.

وی متذکر شد: امیدوارم که این همایش علمی بتواند همه جوانب مقوله ته لنجی را از دید پژوهشگران در برگرفته و راهکارهای موثر در راستای قانونمند کردن و ایجاد شرایط بهتر برای مرزنشینان و برنامه ریزی سیاستگذاران را فراهم کند.

انتهای پیام/پ

همایش کالای همراه ملوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.