استاندار ایلام با ابراز نگرانی از ترک تحصیل تعدادی از دختران در بخش موسیان شهرستان دهلران خواستار بررسی دلایل این موضوع شد.

ترک تحصیل دختران در بخش موسیان دهلران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛قاسم سلیمانی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بیان کرد: خوشبختانه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هم اکنون امکان تحصیل در دورافتاده ترین نقاط شهری و روستایی کشور فراهم است و از این نظر جمهوری اسلامی توانسته خدمات شایان توجهی را ارائه دهد.

وی اظهارکرد: به تازگی اخباری مبنی بر ترک تحصیل دختران در بخش موسیان شهرستان دهلران شنیده می شود که باید در جلسه آینده شورای آموزش و پرورش استان با حضور فرماندار و مسئولان امر دلایل این موضع بررسی تا بتوان اقدام مقتضی به منظور حل این مسئله را اتخاذ کرد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود سرانه فضای ورزشی در بخش دانش آموزی استان را به نسبت استاندارد این مسئله ناچیز عنوان کرد و خواستار تلاش مسئولان مربوطه برای افزایش این موضوع شد ، درحالیکه سرانه استاندارد یک متر مربع اسیت ولی این مقدار در استان ایلام تنها ۲۵ صدم متر مربع است.

سلیمانی افزود: در کنار برنامه های آموزشی باید توجه به نشاط دانش آموزان نیز مد نظر باشد که نقش ورزش در این حوزه بسیار تاثیرگذار است و پژوهش های صورت گرفته نیز نشان می دهد هرچه بتوانیم زمینه فعالیت ورزشی دانش آموزان را فراهم آوریم آمادگی آنان برای حرکت در مسیر فراگیری دانش بیشتر می شود.

وی از عموم دستگاه های مسئول خواست با بررسی دقیق نیازهای هر شهرستان برنامه خود را برای توسعه فضاهای ورزشی در بخش دانش آموزری ارائه دهند.

انتهای پیام/ د

نگرانی از ترک تحصیل دختران موسیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.