شانزدهمین کنگره مدیکال آنکولوژی و هماتولوژی ایران با حضور معاون درمان وزیر بهداشت در شیراز آغاز به کار کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت که از ابتدای صبح امروز، یکم آذر در استان فارس حضور دارد، به همراه دکتر علی بهادر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آئین آغاز به کار شانزدهمین کنگره مدیکال آنکولوژی و هماتولوژی ایران حضور یافتند.

معاون درمان وزیر بهداشت در این کنگره بین المللی مدیکال آنکولوژی و هماتولوژی ایران، رشته آنکولوژی را به عنوان یکی از ارجح‌ترین رشته‌های علم پزشکی معرفی کرده و گفت: این رشته، همواره باید با رویکرد‌های جدیدی همراه باشد و ضمن به روز رسانی، باید به قدم‌های آینده این رشته امیدوار بود.

وی تاکید کرد: باید بتوانیم با کمترین هزینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به بهترین نتیجه در این زمینه دست یابیم.

علی بهادر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز خطاب به استادان و پزشکان شرکت کننده، آنان را پرچمداران علم، پژوهش و آموزش در جامعه خواند و گفت: دانشمندان، بهترینِ هر جامعه‌ای هستند که با هیچ سرمایه‌ای قابل مقایسه نیستند.
وی، کارآمدی نیروی انسانی و بویژه دانشمندان در کنار دیگر سرمایه‌ها و منابع هر کشور را موجب پیشرفت دانست و نسبت به ضرورت برپایی چنین رویداد‌های علمی برای سازندگی آینده جامعه، تاکید کرد.

 بهادر ابراز امیدواری کرد که اساتید و پزشکان، بتوانند پرورش نسل‌های آینده ساز جامعه را به بهترین نحو انجام دهند.

این کنگره پزشکی با همکاری انجمن مدیکال آنکولوژی و هماتولوژی ایران و گروه مدیکال آنکولوژی و هماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، صبح امروز با حضور بیش از ۳۰۰ متخصص این رشته با هدف بررسی تشخیص و درمان بیماری‌های سرطان و خون و محور‌هایی نظیر پرستاری از بیماران مبتلا به این بیماری ها، در شیراز، آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ن

فارس میزبان کنگره مدیکال آنکولوژی و هماتولوژی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.